Byggahus.se

Bosch kommer med 2st nya 18V dammsugare i höst.

1. FredrikR
    Tidsoptimist · Dalarna · 11 155 inlägg

FredrikR

Tidsoptimist
  2. P
    Medlem · Västernorrland · 1 721 inlägg

pleqtiz

Medlem
    Trevligt med lite nyheter från bosch! Dom lär visa massor med nyheter nu den 14 sep i Berlin då de ska ha nåt event där! kanske visar en Europeisk GKF125(uppdaterad GKF600 i staterna) GCM 10 GDL, lite nya borstlösa maskiner och kanske reaxx sågen om nu inte den också blev stoppad här i europa?

• Laddar…
  3. FredrikR
    Tidsoptimist · Dalarna · 11 155 inlägg

FredrikR

Tidsoptimist
    Det låter som nåt att se fram emot. (y)

4. ceson
    Medlem · Skaraborg · 1 971 inlägg

ceson

Medlem
    CTL26 vad är det för beteckning GAS55M AFC heter det väl;)

• Laddar…
  5. K
    Medlem · stockholm · 2 858 inlägg

Kane

Medlem
    Fjöstool är det nog om det står CTL......

6. mexitegel
    Allvetare · Västra Götaland · 16 021 inlägg

mexitegel

Allvetare
    Vad konstigt. Jag har alltid tyckt att en sådan där handhållen liten dammsugare verkar helt meningslös.

Jag inser att jag varit ovetandes om att Bosch haft sådana i sitt sortiment. Men nu när jag vet det så hittar jag massor av användningsområden och vill jag köpa en direkt... Jag måste ju vara rätt rejält hjärntvättad :D

7. Cheesen
    Nybyggare · Boden · 1 406 inlägg

Cheesen

Nybyggare
    Har haft min bosch 12v handdamsugare i några år nu.. Bara använt den i bilen och när jag satt upp nån tavla eller hylla på väggen. Vilka fler områden har du hittat?

8. mexitegel
    Allvetare · Västra Götaland · 16 021 inlägg

mexitegel

Allvetare
    Tja, det är väl typ dom, förutom att man kan sitta och beundra den vackra blå färgen :crysmile:

9. siggebo
    Verktygstokig · Orust · 373 inlägg

siggebo

Verktygstokig
    Jag har funderat på att köpa en till köket. Varför betala för kassa litiumbatterier i en Electrolux eller liknande när jag redan har blå Bosch 18 V?

• Laddar…
  10. mattiasp
    Hårklyvare · Stockholm · 6 625 inlägg

mattiasp

Hårklyvare
    Hos oss är det tyvärr så att föremål som ska förvaras i allmäna utrymmen måste passera estetiska rådets nålsöga. Jag har fått pensionera goda idéer som tryckluftuttag i köket och justersåg i vardagsrummet, t.ex.

11. Johannes Carlsson
    Allvetare · Halland · 7 932 inlägg

Johannes Carlsson

Allvetare
    Även Bosch skulle ju kunna göra en serie elverktyg som faktiskt är snygga. Och då menar jag stå framme inne i huset snygga

12. siggebo
    Verktygstokig · Orust · 373 inlägg

siggebo

Verktygstokig
    Jag tror att min hushållsminister går att övertyga med ett erbjudande om mer dammsugning. Men hon är i allmänhet fruktansvärt tolerant mot mina upptåg...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.