Bosch Gst 85 pe

5k läst  10 svar

1. L
    Medlem Nivå 2
    Vart hittar man den billigast?!?

Var inne på den lokala bygghandeln häromdan och de skulle ha ca 2100kr +moms!!!

Lite väl mycket för min smak. Har ju sett att den kostar 1800 på clasan..

2. S
    Medlem Nivå 5

Re: Bosch Gst 85 pe

K-rauta 1595:-

3. E
    Medlem Nivå 11
  4. J
    Medlem Nivå 6

Jula har haft den för 1595:- ett tag nu. Den finns inte med på hemsidan, men dom har den i butiken.

5. L
    Medlem Nivå 2

Ok, tack för svaren. ;D ;D

Blev dock lite sugen på 135:an från http://www.drift-underhall.se/ , väldigt billigt måste jag säga. Någon som beställt därifrån? (fraktkostnader)

Fast 1595kr för 85:an på Jula är ju också mycket billigt, tål att tänkas på. :p

6. S
    Medlem Nivå 5

Konstigt!
    Jag köpte min för det och fram tom igår 3:e/7 gällde priset (enligt deras infoblad) och har legat där sedan typ årsskiftet, ligger antagligen även där imorgon.

7. E
    Medlem Nivå 11

Jag såg idag att Woody i Huddinge säljer GST 85 PE utan väska för 1595:- och med väska för 1695:-
    http://www.woodyhuddinge.se/

8. S
    Medlem Nivå 7

Jag har köpt en 135CE där, frakt 125kr..
    Har även köpt en GCM 10sd och där gick frakten på 250kr om jag inte missminner mig..

9. D
    Medlem Nivå 6

Alltså jag kan svära på att priset för en 85:a är 1595 kr på K-Rauta, det var det iallafall i måndags på K-Rauta i Helsingborg.

10. E
    Medlem Nivå 11

Visst, men inte i Södertälje. De har väl lokala erbjudanden...

11. L
    Medlem Nivå 2

Det blev blev 135:an trots allt, har beställt den nu :).

500 kronors skillnad mellan 85:an och 135:an kändes inte speciellt mycket, även om jag säkert skulle ha klarat mig gott och väl med 85:an.

Men man är ju lite prylkåt.. ;D ;D

Hej där! Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor i forumet. :love: