Medlem
· Västra götaland
· 35 inlägg
Hej
Jag tänkte bocka 2 st 22mm koppar rör 2 boj på vardera. 90°.
Vill inte lägga ut så mycket pengar på verktyg då jag förmodligen aldrig kommer använda verktyget nån mer än den här gången. Jag undrar om man kan mäta och lämna in det till nån som kan böja de eller om man kan hyra sån rörbockare på k-ruta eller nåt runt Göteborgs trakten. Eller om nån här har en sån verktyg jag kan hyra för snabb fix.
Skulle vara taksam för snabb svar då projektet börjar på söndag
Jag tänkte bocka 2 st 22mm koppar rör 2 boj på vardera. 90°.
Vill inte lägga ut så mycket pengar på verktyg då jag förmodligen aldrig kommer använda verktyget nån mer än den här gången. Jag undrar om man kan mäta och lämna in det till nån som kan böja de eller om man kan hyra sån rörbockare på k-ruta eller nåt runt Göteborgs trakten. Eller om nån här har en sån verktyg jag kan hyra för snabb fix.
Skulle vara taksam för snabb svar då projektet börjar på söndag
22 bockapparat är det svårare att komma över. Ännu svårare för en med hårda rör.
Fråga din lokala rörmokare. Antagligen har denna ingen, men det kan vara värt att fråga!
Fromax har ganska nyligen släppt "55:an" för hårda 22mm rör. = Svindyr.
Jag tror det var någon här på byggahus som hade skruvstädsvarianten med löst handtag för 22mm glödgade rör.
Fråga din lokala rörmokare. Antagligen har denna ingen, men det kan vara värt att fråga!
Fromax har ganska nyligen släppt "55:an" för hårda 22mm rör. = Svindyr.
Jag tror det var någon här på byggahus som hade skruvstädsvarianten med löst handtag för 22mm glödgade rör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra götaland
· 35 inlägg
Vad ville han göra med den då?
Klicka här för att svara