Hej!
Har någon ett förslag på ett blockeringsdon för att markera att en grupp i en diazedcentral ej ska användas. Det behöver varken vara idiotsäkert eller låsbart utan ska bara fungera som en markering och minska risken att någon av misstag spänningssätter gruppen.
Jag har hittat några varianter med de kostar oss från 400:- till uppemot 1000:- och det tycker jag är lite häftigt för en "plastplugg".
Har någon ett förslag på ett blockeringsdon för att markera att en grupp i en diazedcentral ej ska användas. Det behöver varken vara idiotsäkert eller låsbart utan ska bara fungera som en markering och minska risken att någon av misstag spänningssätter gruppen.
Jag har hittat några varianter med de kostar oss från 400:- till uppemot 1000:- och det tycker jag är lite häftigt för en "plastplugg".

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilken helt självklar lösning. Riktigt pinsamt att jag inte "kom på" detta själv. 😳😳😳E elmont skrev:
Varför inte? Var? Pris?nisse123 skrev:
Edit: Ahlsell har för närmare 300:-, verkar dock som om man får tre. Förstår om det är en udda produkt och därmed dyr men en hundring för en plastplugg... Jag vet, jag är snål, men det var Ingvar också...
https://www.ahlsell.se/products/el/...24/20-sakringsmateriel/blockeringsdon/2001371
Finns säkert på fler elgrossister.
Finns säkert på fler elgrossister.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Göra golvvärme i omgångar? Hur gå tillväga?
Värme allmänt -
Tips och idéer för altan med två utgångar och nivåskillnad
Altan & Uteplats -
Vilken diameter på gängan ska jag ha?
Vatten & Avlopp -
Problem med att lägga klinker i olika omgångar?
Golv -
Köpt träsvarv. Gänga på spindeln?
Verktyg, Maskiner & Fordon