Om denna tråd inte passar som en egen tråd, ber jag förstås om ursäkt och admins kan ta bort den, eller flytta?
Nu till saken; Om det nu fortfarande är sant att denna magisk fredag erbjuder till massa roliga rabatter. Ifjol märkte jag inte en stor skillnad mot kampanjer som kom med jämna mellanrum, åtminstone i verktygsdelen.
Har tänkt investera i en Festool domino som en tidig julklapp till mig själv, och hoppas förstås att någon butik / återförsäljare tänkt göra nåt åt priset på fredagen. Men känns inte så troligt när det kommer till Festool...
Tips på butiker båda in- och utomlands som jag kan kolla på?
Inrikes;
Proffsmagasinet
Sandbergs järn
Toolab
.....
Utrikes;
FFX Uk
Axminster
...
Mvh
Nu till saken; Om det nu fortfarande är sant att denna magisk fredag erbjuder till massa roliga rabatter. Ifjol märkte jag inte en stor skillnad mot kampanjer som kom med jämna mellanrum, åtminstone i verktygsdelen.
Har tänkt investera i en Festool domino som en tidig julklapp till mig själv, och hoppas förstås att någon butik / återförsäljare tänkt göra nåt åt priset på fredagen. Men känns inte så troligt när det kommer till Festool...
Tips på butiker båda in- och utomlands som jag kan kolla på?
Inrikes;
Proffsmagasinet
Sandbergs järn
Toolab
.....
Utrikes;
FFX Uk
Axminster
...
Mvh
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Ja här gäller det att se upp! vet att FFX oftast kör ordninare priser på sina reor, möjligen sänker några pund på nån vara men annars så är det inte mycket att hänga i granen..här har jag koll då jag dagligen kollar ffx 
lite OFftopic men en lustig sak jag nyss märkte va att när jag nu skulle beställa en bilbarnstol från lekmer.se så kosta den 2307kr (ordpris 3295) på mobilen men på den rätta hemsidan kostade den 2106,30 (ordpris 3009kr)
nu när jag kolla på resten av stolarna så är det högre priser på den mobila hemsidan än den vanliga.. ,, samt även rea på andra stolar som de inte har rea på den ordninare sidan..
lite OFftopic men en lustig sak jag nyss märkte va att när jag nu skulle beställa en bilbarnstol från lekmer.se så kosta den 2307kr (ordpris 3295) på mobilen men på den rätta hemsidan kostade den 2106,30 (ordpris 3009kr)
Nja, prisjakt och sådana sidor säger inte mycket, då de mycket sällan har med alla butiker / åteförsäljare. Jag hittar ofta verktyg till bättre pris i Sverige än deras billigast.murak skrev:
Hobbysnickare
· skaraborg
· 360 inlägg
Ja helt rätt. Prisjakt o liknande hittar oftast inte de bästa priserna men ger en bra indikation om hur priset brukar ligga till.M magnlar skrev:
Proffsmagasinet prissatte Domino DF500 lite konstigt. Set är billigare än Plus, hur tänkte dom det här. Jag vet inte om tillbehören i Set är användbara eller om de blir bara liggande..
Sen är det inte ofattbara bra rabatter direkt.. Lite billigare än deras vanliga kampanjer..
Sen är det inte ofattbara bra rabatter direkt.. Lite billigare än deras vanliga kampanjer..