2 222 läst · 7 svar
2k läst
7 svar
Billigare tillbehör till sågskenor, lintory.com - Någon som testat?
Jag väntar hem skena nummer 2 (bosch FSN 1600) och behöver såklart ett skarvbeslag för att koppla ihop med min befintliga lilla skena.
Men ca 800kr för en plåtbit (fsn vel) fick mig ur balans och ett längre googlepass senare hittade jag lintory.com
De verkar ha smarta tillbehör till de flesta skensystem och jag blev sugen på deras bundle med bland annat vinkelguide, tving-adapter.
Men, jag lyckas inte hitta några omdömen om företaget eller produkterna, någon som testat dessa?
Men ca 800kr för en plåtbit (fsn vel) fick mig ur balans och ett längre googlepass senare hittade jag lintory.com
De verkar ha smarta tillbehör till de flesta skensystem och jag blev sugen på deras bundle med bland annat vinkelguide, tving-adapter.
Men, jag lyckas inte hitta några omdömen om företaget eller produkterna, någon som testat dessa?
Jag lade en beställning nu på några intressanta prylar. Prisvärt om det funkar. Två FSN-stop, en square och en sågadapter (som jag hoppas kommer passa min Hikoki metallcirkel för sågning i sten).
Gissar att det inte kommer levereras imorgon direkt så håll inte andan i väntan på recension
Gissar att det inte kommer levereras imorgon direkt så håll inte andan i väntan på recension
nanowire skrev:
Sitter som på nålar
Hittade ett test på tving-adapter-mojäng för Bosch FSN skena, de verkar ju okej i alla fall.
https://amzn.eu/d/50NQVjaN Nossungam skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rätt ok pris.
Jag chansade och beställde dessa för ett tag sedan.
Medans jag väntade på leverans så blev det rea på VEL, så nu har jag båda... 🫣
Gillar adaptern till vanliga billiga snabbtvingar. Tog bilder på måtten på den tvingen som passade perfekt, men även Parkside tvingen med något nättare stång funkar för att nypa fast skenan.
Skarvadaptern gör jobbet, men originalet är klart bättre eftersom den är i metall och längre.
90graders vinkeln verkar också bra nog vad jag kan se, men eftersom Bosch inte ville göra det för enkelt med en plan anläggningsyta på skenans kant så är det lite bökigt att kolla exakt.
Kort och gott så kan jag rekommendera kitet för den vanliga människan 😁
Gillar adaptern till vanliga billiga snabbtvingar. Tog bilder på måtten på den tvingen som passade perfekt, men även Parkside tvingen med något nättare stång funkar för att nypa fast skenan.
Skarvadaptern gör jobbet, men originalet är klart bättre eftersom den är i metall och längre.
90graders vinkeln verkar också bra nog vad jag kan se, men eftersom Bosch inte ville göra det för enkelt med en plan anläggningsyta på skenans kant så är det lite bökigt att kolla exakt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grymt! Med tanke på priset får det kanske bli ett inköp av det kitet!P PsychoCheF skrev:Jag chansade och beställde dessa för ett tag sedan.
[bild]
[bild]
[bild][bild][bild]
[bild][bild]
[bild][bild][bild]
Liknande trådar
-
Flera tillbehör till studsmattor återkallas
Artikelkommentarer -
Manual/beskrivning för Lunas träsvarv tillbehör kopieringsmodul
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Sålt huset, Shelly och övervakningskameror fastighetstillbehör?
Juridik -
Köpes : Tillbehör träsvarv
Köpes, Hyres & Bytes -
Billigare lådtillbehör till Ballingslövs kökslådor?
Kök