Vår HQ 330X har rullat snart 6 säsonger, fick byta några plastdetaljer i år, upplever inte att batteritiden försämrats nämnvärt.
12 343 läst · 46 svar
12k läst
46 svar
Billiga robotgräsklippare – vad du får för pengarna
-
Renoverare · Trelleborg · 10 887 inlägg 9 sep 2021 10:23
13th Marine
Renoverare- Trelleborg
- Medlem okt 2011
- 10 887 inlägg
- 13 325 gillningar
- 1 409 bilder och filmer
-
9 sep 2021 11:11 #47
Min Robomow Rc304u har nu rullat 4 säsonger. Tycker den är en slitvarg som löser klippningen bra på min väldigt ojämna och gropiga gräsmatta. Gräsmattan har två smala delar som även de klipps utan problem. Har en 4-åring som glömmer leksaker och ett äppelträd som tappar både grenar och massor av äpplen. Äpplena hittas sedan väl skivade på den nyklippta gräsmattan redo för äppelpajsformen.
De enda problem jag haft med den är att den lätt slirar på ställen där gräset är glest och jorden lös. Så fick anpassa kabeln en del i början.
Fick byta panelen för någon vecka sedan men det var mitt fel. Den körde in under trädgårdsbänken som var precis så hög att knappsatsen tog i men inget annat. Givetvis åkte knappsatsen av. 500kr för ny panel och jobbet gjorde jag själv ganska enkelt.
Såhär långt är jag nöjd.- Laddar…
Rekommenderat från shoppen
Varför visas rekommenderat från shoppen?
Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.
Liknande trådar
-
Bra kvalitet på tråden i Julas installationskit för robotgräsklippare?
Robotgräsklippare -
Billiga bostäder mest populära just nu
Artikelkommentarer -
Billigaste Vattenburen golvvärme system ?
Värme allmänt -
Billigare grovdammsugare som passar med Festool-verktyg?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
5 billiga robotgräsklippare - det här får du för pengarna
Artikelkommentarer