Byggahus.se

Bilder SPOVEN exteriört/interiört någon?

1. P
    Medlem Nivå 4
    Har letat mkt på nätet, men inte funnit några bilder alls. Har någon privat hemsida?

2. A
    Medlem Nivå 4

Re: Bilder SPOVEN exteriört/interiört någon?

Bara ett litet tips om ni nu väljer att bygga spoven med FH. Tidigare fanns det en hemsida med bilder från ett bygge på en spov. Tyvärr hittar jag inte den. De byggde utanför Stockholm om jag inte missminner mig, hur som helst, de hade byggt en varanda över hela framsidan, typ en i New England stuk och så hade de glasat in verandan bakåt på nedre plan. För övrigt tycker jag att spoven är ett drömhus, helt i mitt tycke, men med dessa ändringar blev det ännu snyggare. Det kanske finns någon på detta forum som känner igen huset och har bilder kvar.
    Pernilla

3. P
    Medlem Nivå 4

ja, jag minns också den hemsidan, men den återfinns inte nu :( Tänkte att nån kanske har kontakt eller vet nån ny?

4. M
    Medlem Nivå 1

Hej alla Spovendiggare!!
    Vi håller på och bygger ett Spoven i Stockholm och jag har en del bilder från bygget jag vet att vissa skickar förfrågning till min IM jag har inte kunnat svara då jag inte kommit upp i 10 poster och har problemdator hemma kan inte ladda ner bilderna från kameran så fort jag får över bilderna till min dator ska jag försöka få ut några här är inte så haj på dator
    // Monsing