Byggahus.se

Bilder på kök

1. H
    Medlem · Norrbotten · 78 inlägg

helsod

Medlem
    Här kommer lite bilder på mitt kök nu när vi ska sälja :)

2. Hejduk..tig
    Medlem · Stockholm · 916 inlägg

Hejduk..tig

Medlem
    Hej, kul att till slut få se resultatet. Var aktiv i din planeringstråd, men tyvärr föll alla mina inlägg bort när forumet bytte plattform i vintras.
    Kan du skaffa fram en bild på kyl och frys i nischen?

3. M
    Medlem · Stockholm · 178 inlägg

maggiem

Medlem
    Det här är helt i min still!
    Jättefint.
    Vad är det för kakel?

4. H

helsod

Medlem
    Yes kan fixa en bild på kylen... men dröjer någon dag då jag inte har en fungerande kamera hemma...

5. S
    Medlem · 16 inlägg

sjurumochkök

Medlem
    Snyggt! Vad är det för stommar/luckor? Är intresserad av det halvhöga skåpet du har längst till vänster (fast som garderob). Är det "tomt" inuti?

6. H

helsod

Medlem
    Det är ett kök från Ikea med luckan Applåd vit. Det halvhöga skåpet jag har längst till vänster är detta skåp http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29806187 Är gjort för en kyl men jag har bara hyllplan i det... det som är speciellt med detta skåp är att det är förstärkta hyllplan man måste använda om hålen som är förborrade ska passa + att det finns ingen baksida i skåpet (har inte det i mitt men är inte 100% om det följer med eller ej).

7. S
    Medlem · 16 inlägg

sjurumochkök

Medlem
    Aha, är det från IKEA. Va bra, då är det ju lätt att få tag på. Ska genast åka och kolla. Tack för svar!

8. Hejduk..tig

Hejduk..tig

Medlem
    Jo det finns baksida till som man skjuter in för att täcka luftspalten som finns i inbyggnadsskåp.

9. H

helsod

Medlem
    Bättre sent än aldrig :) Här kommer bilder på kyl / frys + överskåp.

10. Hejduk..tig

Hejduk..tig

Medlem
    Instämmer.
    Det ser strålande ut. Har ni sålt redan?

11. H

helsod

Medlem
    Yes vi har sålt å köpt två nya renoveringsprojekt *skratt* En 3:a som vi ska flytta till å sen hittade vi oxå en 2:a till bra pris som vi ska renovera å sälja. Så man kan säga att vi har fullt upp just nu!!

12. S
    Medlem · Västragötalandslän · 45 inlägg

Schonas

Medlem
    Vart hittar man ventilations-distansen som ni har mellan kyl/frys och överskåpen?

13. H

helsod

Medlem
    Om du menar själva gallret så följde det med ett av Ikeas köksskåp (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29806187) vet inte om dom säljer det separat, men det borde dom ju nästan göra. Själva passbiten är tillsågad av en täcksida.

14. S
    Medlem · Västragötalandslän · 45 inlägg

Schonas

Medlem
    Ja det är själva gallret jag är ute efter. Precis som du säger följer det med i alla högskåp men det verkar inte finnas löst. För jag ska bara köpa ett högskåp, men ha en kyl och en frys, men kanske kan dom fixa ett galler löst i varuhuset?

15. Hejduk..tig

Hejduk..tig

Medlem
    Jag tyckte att plastgallret var så trist, så jag köpte en i aluminium på en bygghandel istället. Funderar på om jag har mina plastgaller kvar nånstans?! hmm..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.