1990 kall vind i gavel. Objekt jag bjuder på. Jag önskar att jag tog en fuktig mätare men inte gjorde det. Allt jag har är dessa foton. Ingen lukt. N.E takläge. Kanske är detta äldre fläckar? Alla åsikter är välkomna som en andra åsikt för att kalla fram säljarens undersökning som påpekade detta (bokstavligen är detta allt som skrevs: bevis fuktinträngning i taket, torr vid inspektion, föremål i vägen). (Agent kommer troligen att försöka tvinga igenom försäljningen utan köparundersökning. Stressig Stockholmsmarknad. Argh!). Tack för åsikter, tankar, kostnader!
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
-
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Vad finns ovanpå råsponten?
Papp, tegel, betongpannor, plåt? Vad är det för takkonstruktion och vad är lutningen?
Hur är ventilationen ordnad där uppe?
Uppenbarligen läcker det in vatten, och det kanske behövs ny papp, och kanske nya tegelpannor.
Hur är det vid skorsten och ventilationsrör?
Papp, tegel, betongpannor, plåt? Vad är det för takkonstruktion och vad är lutningen?
Hur är ventilationen ordnad där uppe?
Uppenbarligen läcker det in vatten, och det kanske behövs ny papp, och kanske nya tegelpannor.
Hur är det vid skorsten och ventilationsrör?