Vi håller på att fräscha upp vårt kök och ska bland annat byta ut den gamla bänkskivan. Vi vill ha virrvarr vit/silver med kantlist i ek och när jag började kolla på ställen där det går att beställa så blev jag snabbt väldigt matt :( ser bara dåliga saker om agelito och LG collection. Har ni erfarenheter av dessa företag eller tips på annat företag att anlita för att beställa virrvarr med kantlist i trä? Det är inte viktigast att jag hittar det allra billigaste alternativet utan att det blir bra :)

Vi har den modellen från agelito, funkade bra med beställning och leverans. Men det var 2017 så kanske blivit sämre? Kan inte minnas att jag hittade några negativa recensioner då

• Gilla
KarinV
  • Laddar…
Jag har beställt virrvarr med ekkant från HTH vid två tillfällen. Blev nöjd båda gångerna. Där kan man även få en indragen ekkant, dvs. som bara syns från sidan. Snyggare så tycker jag.

• Gilla
KarinV
  • Laddar…
Även Ballingslöv, där har jag beställt ifrån.

• Gilla
KarinV
  • Laddar…
Vi har beställt från Beijer. Har för mig det var marbodal som tillverkar.

• Gilla
KarinV
  • Laddar…
Hemmakatten
Vi har (hade, flyttat nu) en bänkskiva från LG Collection. Vit, något strukturerad yta, 240x100cm, 30mm tjock. Den var suverän, helt perfekt, lätt att rengöra. Och efter 15 år så såg den fortfarande ut som ny. Men antar att det finns olika kvalitéer, vår skiva var riktigt snordyr, även med dagens mått mätt.

Uppdatering: Det blev beställning från marbodal och vi är riktigt nöjda med den :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.