Hej, har en inlämningsuppgift och jag tänkte kolla med någon kunnig om jag saknat något. Vi skall inte lägga ut kabelmarkering om det är tre , utan endast om det är färre eller mer. Snälla, ifall ni skriver något förklar också varför. Jag vill lära mig inte bara skicka in den. Bryr mig inte om läraren men jag bryr mig om min framtid!
Ja, jag skulle nog vilja påstå
Att det finns missar. Kolla tex belysningen i allrumet. Sedan är instruktionen lite luddig. Att markera om det inte är tre. Det käns snarare som att man vill ha markering om det avviker från jord, fas och neutral.
Att det finns missar. Kolla tex belysningen i allrumet. Sedan är instruktionen lite luddig. Att markera om det inte är tre. Det käns snarare som att man vill ha markering om det avviker från jord, fas och neutral.
Vårt program har inte markering för jord och nolla utan alla är streck. Du menar att det ska vara en fas,jord,nolla och en tändtråd i allrummet? Så fyraD Daniel 109 skrev:
Jag utgår ifrån att krysset till höger om texten allrum är en lampa som ska kunna tändas och släckas.
Läs min kommentar och titta på din bild en gång till.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Små insekter i fönsterkarmen vad är det för något?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Väderskydd skorsten - behövs det?
Tak & Vind -
Finns det något sånt här vattenlås att få tag i
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Vad är detta för något uttag?
Teknik -
Undrar om detta är något oroa sig för för.
Tak & Vind