1 229 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Bäst förvara öppnad PL800
Sätt på skyddshatten som följer med. Alla tubers innehåll åldras så det brukar finnas ett bästföredatum.
Sedan trycker jag ut det första och kastar vid nästa användningstillfälle, ev får du skruva loss pipen och rengöra den för det brukar det hårdna eller så skaffar du extra pipar.
Jag räknar kallt med att nästa gång jag behöver lim, fog, etc, kan den vara obrukbar.
Sedan trycker jag ut det första och kastar vid nästa användningstillfälle, ev får du skruva loss pipen och rengöra den för det brukar det hårdna eller så skaffar du extra pipar.
Jag räknar kallt med att nästa gång jag behöver lim, fog, etc, kan den vara obrukbar.
Följde inte med någon skyddshatt.A AndersS skrev:Sätt på skyddshatten som följer med. Alla tubers innehåll åldras så det brukar finnas ett bästföredatum.
Medlem
· Blekinge
· 11 708 inlägg
Linda plastfolie från köket runt öppningen och säkra med gummisnodd.
Eller klipp av ett finger från en latexhandske och säkra med gummisnodd.
Eller klipp av ett finger från en latexhandske och säkra med gummisnodd.
Klicka här för att svara