tveksamt tveksamt skrev:
Det höll ju i fyra och en halv timme i alla fall.. Man får vara glad för det lilla. :)
Jag måste göra ett viktigt förtydligande. Sen kan ju ni andra understödja era skrivningar med faktaunderlag som går emot det jag lagt fram. Hursomhelst så kommer det för mig inte att bli en överraskning om riksdagen klubbar igenom en statlig e-legitimation under vintern.

Nu lovar jag att inte störa diskussionen mer tills nya viktiga fakta finns tillgängliga.😉

Z Zodde skrev:
De 48 ämnena (där jag kan mindre än snittet) uttalar jag mig inte om, precis som jag också skrev. Vet inte varför du IGEN ska tillskriva mig nåt jag aldrig påstått? Har blitt lite av din specialitet…🤣🤣

Det är de 2 ämnena jag kan mer än snittet som jag har förutsättningar å påstå när nån fabulerar. (Eller som i dina fall killgissa)

Att påtala att nån annan har fel är inte alltid enkelt. Nån tar illa upp och tycker min attityd är jobbig, nån är tacksam över att bli rättad å ser det positiva i å ja lärt sig nåt nytt.
På samma trevliga charmiga sätt säger du att jag inte kan någonting. Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att du var en osäker människa. Som är livrädd att folk ser dig som den du är.
Är du rädd för att folk har ett brett spektrum av kunskap. Som du saknar.

Tja jag vill minnas att jag klagade på din attityd. Det gjorde ingen skillnad.
Så mycket för det.
Jag har inte märkt någon skillnad alls.

Ett tips, att försök vara trevlig mot folk. Nej dina inlägg har inte varit trevliga.
Tänk på att att bakom varje användare sitter en människa. Alla människor gillar inte att bli bemötta som som usla människor.
Detta gäller även om någon har fel

• Gilla
JanneJanne123 och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
På samma trevliga charmiga sätt säger du att jag inte kan någonting
Ovanstående påstående av dig ör också HELT FEL. (Igen).

Visa VAR jag skrivit det du claimar?
Annars visar du ju att du inte bara killgissar utan även ljuger…

Tror för övrigt rätt många är trötta på skrivkåta individer som skriver hellre än bra och sätter sina egna behov framför TS lr forumet.

Redigerat:
A AndersS skrev:
Likaväl som släkting som inte har varken BankID eller internetbank, men är några år yngre.
Ger en komplettering till detta men ytterst relevant för ny teknik, ok BankID är inte nytt
Personen som berörs var för 20-25 år sedan helt säker på att internet, mm, var inget man behövde bry sig om.
För 2-3 år sedan blev det fiber och internet, men det har varit mycket besvärligt. Men att bara få ta del av vad barnbarn gör i bilder är till glädje.
Så tillit eller inte tillit så förenklar idag t.ex. BankID livet för många, garanterat för 99% av de som inte blir drabbade lurendrejeri.
Livet är inte så enkelt, men se framtid och möjlighet, att bara fokusera problem blir inte så bra......

• Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
Z Zodde skrev:

Visa VAR jag skrivit det du claimar?
Annars visar du ju att du inte bara killgissar utan även ljuger…

Tror för övrigt rätt många är trötta på skrivkåta individer som skriver hellre än bra och sätter sina egna behov framför TS lr forumet.
De har tagit bort de inläggen
Undra varför.

De har tagit bort de inläggen
Undra varför.
Nej de har de inte gjort.
Du ljuger.

Vad jag sagt är att håll dig till de ämnen du behärskar.

Z Zodde skrev:
Nej de har de inte gjort.
Du ljuger.

Vad jag sagt är att håll dig till de ämnen du behärskar.
Kolla själ. När jag kollar så hittar jag inte dessa inlägg. Jag ser bara text att man tagit bort massa inlägg

Skärmdump av diskussionstråd på byggforum med raderade inlägg noterade och datum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Du får naturligtvis tro vem du vill.

Du får fortsätta att tro att jag inte kan någonting. jag vet vad som är rätt

Nissens
Kolla själ. När jag kollar så hittar jag inte dessa inlägg. Jag ser bara text att man tagit bort massa inlägg

[bild]

Har du provat att klicka på ”visa” i högermarginalen? 🙄

• Gilla
Dowser4711
  • Laddar…

[bild]

Jag känner dig inte.
Jag skulle aldrig nånsin säga till nån att de inte kan nånting.
Jag är övertygad om att alla människor har sitt specialområde som de är bra på, det har du också.
Skriv där men håll dig borta från ämnen du inte behärskar, för forumets bästa.

Numera vet jag dock att du ljuger… för jag har ALDRIG sagt att du inte kan nåt. (Vilket du heller självklart ALDRIG kan bevisa)

Z Zodde skrev:
Jag är övertygad om att alla människor har sitt specialområde som de är bra på
Är du säker?

Fairlane
Z Zodde skrev:
Jag är övertygad om att alla människor har sitt specialområde som de är bra på, det har du också.
Skriv där men håll dig borta från ämnen du inte behärskar, för forumets bästa.
Jag skulle inte gå så långt. Skriv gärna även inom områden du inte behärskar, men var tydlig med att det inte är ditt område och var mer nyfiken och fråga. Problemet är inte de som inte kan, utan de som inte kan och inte vill lära sig utan tror att de kan.

• Gilla
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
P
Ett tips, att försök vara trevlig mot folk. Nej dina inlägg har inte varit trevliga.
Z Zodde skrev:
Hörni turturduvor: Get a room!

Elller åtminstone ta ert gruff till en privat konversation som inte skräpar ner den här tråden.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är du säker?
Specialområde kan i princip vara vad som helst och ”bra” är ju relativt så….
Ja, jag är säker. 🤣

Fairlane Fairlane skrev:
Jag skulle inte gå så långt. Skriv gärna även inom områden du inte behärskar, men var tydlig med att det inte är ditt område och var mer nyfiken och fråga. Problemet är inte de som inte kan, utan de som inte kan och inte vill lära sig utan tror att de kan.
Nu utgick jag från de som lekte förståsigpåare, inte de som ställer frågor.

Frågeställarna är själva grunden i forumet, ett måste för att få igång en diskussion.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Hörni turturduvor: Get a room!

Elller åtminstone ta ert gruff till en privat konversation som inte skräpar ner den här tråden.
Håller med. Samtidigt Kan man inte låta direkta lögner om en själv få passera, då vinner ju lögnaren…

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.