Har kontrakt samt sms bevis som tyder på att vi har rätt. Då vi skrev under kontraktet ändrade de sig med vissa saker som de inte ville renovera då jag redan var hemma oss dom med färdiga kontrakt Så bestämde vi att stryka över vissa dela på båda kontrakten samt ändra priset till det lägre. Alla var införstådda med detta då jag skulle ändra detta när ja kom hem och skicka renskrivet via Mail samt undertecknat av mig.
Då går Arn på och säger att det kontraktet de skrev under och jag inte är giltigt eftersom vi strök över vissa delar.
som sagt tycker det är fult att inte ta med allt och skriva en text utan rätt underlag. Det tar tyvärr för mye tid och arbete med inkassokrav och domstol att det inte är värt det. Ville ha 20 tusen som kompensation och för att varit hos de flertalet gånger bor i Vellinge till Lund ca 12 mil tur och retur samt varje gång ja va hus dem var det ca 2-3 timmar för att gå igenom visa hur det skulle gå tillväga ansöka om byggnadslov åt de samt ta in mer manskap tre olika offerter i olika steg om va de ville ha gjort. Tyvärr får man bita i det sura äpplet ...
Mvh