Byggahus.se

Baga easy förbrukning av flockningsmedel

1. W
    Medlem · 6 inlägg

webtomten

Medlem
    Hej,

Jag misstänker att jag har jätte hög förbrukning av flockningsmedel. På 1 månad har vi förbrukat 20kg på 2 vuxna och 3 barn.

I mina ögon känns det som en onormal förbrukning. Någon som vet vad som är normalt och vad som kan vara fel?

Vi flyttade till huset 1/9-19 doseringen står på 0,20 eller om det är 20. Första siffran i displayen är svart sen står det 20.

2. P
    Medlem · Västra Götalands · 345 inlägg

Poxeman

Medlem
    Vi gör av med en dunk per år. Två vuxna, två barn. Har dock inte koll på vad inställningen är

3. A
    Medlem · Skåne · 25 inlägg

Andersson1963

Medlem

Välkommen till BAGA Easy !

Snacka om ett missvisande namn på en produkt som helt enkelt INTE fungerar på något sätt och definitivt är allt annat än EASY !

Vi hade ett BAGA Easy i några år och kunde konstatera att det endast är en skrivbordsprodukt som aldrig testats under verkliga förhållande.

Investerar du i ett Baga Easy minireningsverk så kommer du med största sannolikhet att vara sysselsatt 24/7. Räkna med:

1.Regelbundna översvämningar.

2. Extra tömningar från kommunen som kostar cirka 3000 per gång. ( Många tömningar blir det )

3. Sveriges mest otrevliga support.

4. Ockerpriser på förbrukningsmaterial och reservdelar.

5. Saker som lampor som helt enkelt INTE fungerar och som teknikerna från BAGA INTE vet hur man fixar.

Ett tips: Välj något annat än BAGA !

• Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.