806 läst · 2 svar
806 läst
2 svar
Bästa larmattrappen för bil
Grannen fick sin bil slangad på bensin och jag tror att kriminella tafsat på min bil då centrallås upphört att fungera - alla dörrar går i lås utom förardörren.
Då bilen är 2006 års årsmodell tror jag den inte har jättemånga år kvar, så ingen lust att investera i dyrt larmsystem. Däremot larmattrapp. Tänker att det kan verka avskräckande för åtminstone aktiviteter som att slanga bensin, vilket inte ger särskilt stor avkastning mer än max en tusenlapp.
Har ni några tips på bra attrapper som är trovärdiga? De ska vara enkla att aktivera och tänkte även sätta upp klistermärken som varnar för larm. Tar gärna tips på både klistermärke och larmattrapp (dvs att den blinkar).
Då bilen är 2006 års årsmodell tror jag den inte har jättemånga år kvar, så ingen lust att investera i dyrt larmsystem. Däremot larmattrapp. Tänker att det kan verka avskräckande för åtminstone aktiviteter som att slanga bensin, vilket inte ger särskilt stor avkastning mer än max en tusenlapp.
Har ni några tips på bra attrapper som är trovärdiga? De ska vara enkla att aktivera och tänkte även sätta upp klistermärken som varnar för larm. Tar gärna tips på både klistermärke och larmattrapp (dvs att den blinkar).
Liknande trådar
-
Bästa sätt att värma upp uteförråd för solcellsbatteri ?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Bästa lösningen för att få jämn värme i hela huset.
Värme allmänt -
Hur ska vi tapetsera lagningstapet för bästa resultat?
Färg, Måla & Tapetsera -
Bästa lösningen för Wi-Fi på hela gården?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Bästa adaptern till elmätare med P1/HAN-port för interaktion med Home Assistant?
Villalarm & Hemautomation