Hej

Är ute efter en ny bäddmadrass eftersom den gamla är förstörd. Jag väger ca 90 kg (ligger alltid på rygg) och vill ha en väl ventilerad bäddmadrass. Därav faller alla former av memory skum bort. I vilket fall så har jag letat länge nu och hittat 3 alternativ där det blir någon av dem. Så någon som har erfarenhet av någon av dessa bäddmadrasser?

Emma bäddmadrass: Emma Bäddmadrass® - Den perfekta madrassen för dig (emma-madrass.se)

Mia Sleep Deluxe: Bäddmadrasser | Mio

Mio Harmony Vent: Harmony Vent Bäddmadrass | Mio

KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Har du kollat på Jysk? Där köper vi våra.
[länk]
Ja, deras rabatter var en av anledningarna till att jag började kolla efter detta:). Men de flesta där är i memoryskum. Sedan är där några i kallskum men de har fått lite mixade betyg.

F FRS05 skrev:
Hej

Är ute efter en ny bäddmadrass eftersom den gamla är förstörd. Jag väger ca 90 kg (ligger alltid på rygg) och vill ha en väl ventilerad bäddmadrass. Därav faller alla former av memory skum bort. I vilket fall så har jag letat länge nu och hittat 3 alternativ där det blir någon av dem. Så någon som har erfarenhet av någon av dessa bäddmadrasser?

Emma bäddmadrass: Emma Bäddmadrass® - Den perfekta madrassen för dig (emma-madrass.se)

Mia Sleep Deluxe: Bäddmadrasser | Mio

Mio Harmony Vent: Harmony Vent Bäddmadrass | Mio
Hur gick det till slut? Jag är själv i samma sits just nu och kollar på exakt dessa inkl Kungsängen bäddmadrass Signatur.

R rwdz skrev:
Hur gick det till slut? Jag är själv i samma sits just nu och kollar på exakt dessa inkl Kungsängen bäddmadrass Signatur.
Hej

Sorry för sent svar men jag är inte inne så ofta längre. Det blev i alla fall Hilding Harmony Vent. Fick med ett madrasskydd med namnet daggkåpa också som var värt en del. Jag är nöjd i alla fall med madrassen. Men sådant är ju också högt personligt.

Sen att det blev just denna madrassen var mycket att den fanns i lager i en butik inte allt för långt bort. Har för mig att Emma var det leveranstid och grejer på. Sedan att jag kan ta av tyget och tvätta det. Jag är nöjd i alla fall och tänkte ha denna madrassen i många år framöver.

• Gilla
rwdz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.