3 007 läst · 6 svar
3k läst
6 svar
Badrumsmöbler
Jag ska fräscha upp mitt badrum och tänkte byta tvättställskommod med tillhörande tvättställsskåp samt spegelskåp. Vill komplettera med ett högskåp för ytterligare förvaring. Vill även ha samma bredd på det som det är idag, dvs 90 cm. Har kollat runt och hittat BATH DELUXE CAMDEN 90 CM VIT - serie på Bauhaus. Någon som vet vilken kvalitet denna serie har?
https://www.bauhaus.se/camden-underskap-tvatt-90-vit-vit
Sen undrar jag om man kan välja ett annat spegelskåp till kommoden utan att det ser konstigt ut? Finns ju en del på nätet, men svårt att veta när man inte kan se dessa i verkligheten.
https://www.bauhaus.se/camden-underskap-tvatt-90-vit-vit
Sen undrar jag om man kan välja ett annat spegelskåp till kommoden utan att det ser konstigt ut? Finns ju en del på nätet, men svårt att veta när man inte kan se dessa i verkligheten.

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 517 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 517 inlägg
Tycker jag brukar gå bra eftersom de flesta spegelskåp bara är en stomme med spegeldörrar på och inget som designmässigt skiljer dem från varandra.S sapel skrev:
Lite misstänkt billigt, bara en hundralapp mer än ikea Godmorgon trots att det är 10 cm bredare (Ikea tar 600 kr för att gå från 80 till 100 cm bredd).S sapel skrev:
Tack för svar! Vad är det som är dåligt med serien? Jag är helt novis när det gäller badrumsmöbler. Behöver byta ut det jag har och budgeten är inte så stor tyvärr.T twoody skrev:
Känner du till annan serie som liknar denna men som är bättre men inte för dyr?
Väcker liv i tråden.. har ta mig fan provat allt men inget hjälper. Försökte senast med WD40 för att få bort men funkar ej. Rostbeläggningarna har växt något sedan jag skapade tråden. Spände tvättställsblandarens mutter på undersidan av porslinet tills det tog stopp helt, verkar som att röris inte dhade dragit muttern 110%. Hoppas att det gör något åt att det inte blir värre men har ni tips på något effektivt rostlösande som funkar på porslin/tvättställsblandarens finish utan att skadas?