Byggahus.se

Badrums möbler från Skånska byggvaror

1. Thomas.M
    Medlem Nivå 1
    Hej
    Är det någon som vet om SKBV badrumsmöbler är något att ha..dom ser fina ut, men kvaliten?

2. O
    Medlem Nivå 3
    Hej.
    Här är en till som undrar samma fråga.

/Ola

3. C
    Medlem Nivå 5
    Ha, ha, ha! Här är en till ... någon som har handlat där? =)

4. T
    Medlem Nivå 1
    Jepp..... Vi köpte; "Kombi Ek Miljö Art. Nr. 801798" och är i stort sett jättenöjd....:D
    Det enda allvarliga var att gängorna till två av dörrhantagen var obefintliga.... löste det med loctite.
    Sen var det ett hål till träpluggarna som inte var borrat djupt nog, så när jag skulle montera ihop så
    blev det en lite glepa mellan skivorna.......hetlevrad som man är, gav jag den en rejäl smäll med
    knytnäven för att glepan skulle försvinna......och det gjorde den , men pluggen kom nu ut genom laminat
    sidan istället :eek:. Som tur var, så var det det mittersta skåpet så skadan syns inte.

5. Snailman
    Medlem · Nivå 16
    Det var ju ett rätt underhållande svar, hade väntat mig det där mer typiska svaret 'man får vad man betalar för':D

6. A
    Medlem Nivå 5
    Har otroligt svårt att se hur en svart låda med ett fyrkantigt handfat på kan motivera sitt pris på 6 gånger SKBV's badrumsprylar...Den kvalitén existerar inte, det är ocker. Jag är också intresserad hur SKBV står sig i upplevd kvalité, tex mot IKEA's prylar?

mvh