1. 24 st.

2. Med små barn som bökar och stökar i sängen och aldrig kommer till ro hade det varit en dröm att fluffa in de i mjuka gosiga täcken och kuddar så att de snabbt kan somna sött. & att jag då kan få lite extra egentid. :)

3. Check på den

U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan har du chansen att vinna 2 Fluffkuddar + 2 lyxiga Midifluff duntäcken från Happy Fluffy Cloud!
Värde ca: 7500 kr

Sänk värmen och bädda varmt!
Att sova med ett duntäcke från Happy Fluffy Cloud är som att sväva på moln! Nya täcket Midifluff är, precis som dess systertäcke Megafluff fyllt med mjuk dun och fjäder men med svalare, stadiga kanter. Ett fluffigt, lagom varmt täcke med stödkanaler i kanterna som omringar en stor dunficka i täckets mitt.

De nylanserade sovkuddarna är också som små fluffiga skyar - storlek 50x60cm - det som gör dessa kuddar extra speciella är deras fyllning. Med en noggran vald blandning av 95% dun och 5% fjädrar för att ge kuddarna den perfekta balansen mellan mjukhet och struktur. Dunet ger kudden en känsla av lyxig lätthet medan fjädrarna ger den nödvändig stöd och form.

Happy Fluffy Cloud är ett svenskt varumärke som producerar sina täcken på en liten fabrik i norra Italien.Varje täcke är fyllt med gåsdun och från matproducerande gårdar i Europa.

Vill du prova att sova som på moln? Tävla såhär:

1. Svara på frågan nedan:

Hur många produkter finns på nya happyfluffycloud.se?

2. Motivera varför just du ska vinna dessa fluffiga täcken + kuddar.

3. Följ
@happyfluffycloud på Instagram

Vinnaren utses fredagen den 20/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Happy Fluffy Cloud står för fraktkostnad inom Sverige. Vi tackar Happy Fluffy Cloud för att de sponsrar den här tävlingen.
1. 22 separata produkter
2. Min flickvän tvingar mig vara med och tävla!

1. Svara på frågan nedan:
Svaret är 58 olika produkter

2. Motivera varför just du ska vinna dessa fluffiga täcken + kuddar.
Ja har jag rätt så borde jag vinna.😉 Har börjat prioritera sömnen nu när jag blir äldre, samt har börjat träna 5 dagar i veckan så då är sömnen extra viktig. Vi har nyligen investerat i ny säng och det vore roligt med nytt täcke och kudde.
Och sover man över 25 år i sitt liv så tammetusan vill man inte någon gång sova som på MOLN.

3. Följ
@happyfluffycloud på Instagram
Följer, fluffigare än dina vildaste drömmar ☁️☁️☁️

Redigerat:
1. 24st
2. Jag vill vinna så att jag kan överraska min fantastiska bror med fluffigt täcke och kudde ❤️ Han driver mig till vansinne och går på mina nerver, men han är också den som får mig att skratta tills jag får ont i magen av allt skratt 😂 Han förtjänar detta 😀👍🏻

U
☁️Då var tävlingen avslutad! ☁️

Ni var många som var sugna på dessa fluffiga täcken och kuddar och denna gång var tävlingsfrågan dessutom lite klurig. Många av er har gjort ett digert jobb och räknat ut svar på flera sätt. Enligt Happy Fluffy Cloud ska dock svaret på tävlingsfrågan vara: 24 st! (klickar man på produkter och sedan räknar de klickbara produkter som kommer upp är det 24 st).

Idag blir det @olofh med inlägg #75 som kammer hem vinsten. Hoppas dessa fluffiga täcken och kuddar ska värma gott i höstrusket. Grattis! 🥳🥳

Stort tack till alla som varit med och tävlat. En ny tävling kommer upp inom kort - dock ett mindre fluffigt pris denna gång.

• Wow
twoody
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:

Ni var många som var sugna på dessa fluffiga täcken och kuddar och denna gång var tävlingsfrågan dessutom lite klurig. Många av er har gjort ett digert jobb och räknat ut svar på flera sätt. Enligt Happy Fluffy Cloud ska dock svaret på tävlingsfrågan vara: 24 st! (klickar man på produkter och sedan räknar de klickbara produkter som kommer upp är det 24 st).

Idag blir det @olofh med inlägg #75 som kammer hem vinsten. Hoppas dessa fluffiga täcken och kuddar ska värma gott i höstrusket. Grattis! 🥳🥳

Stort tack till alla som varit med och tävlat. En ny tävling kommer upp inom kort - dock ett mindre fluffigt pris denna gång.
Oj vilken trevlig fredagsöverraskning. Jag tackar så mkt 🙏

U Ulrika M.M skrev:

Nej helt fel. Du frågar efter hur många produkter och jag lade in 58 olika i deras varukorg igår. Bra tävling där svaret är fel🤔👎👎

Kontaktade happyfuffycloud.
U Ulrika M.M skrev:

Frågade sponsorer om hur många produkter dom säljer på deras hemsida.
Svar vi har 58 olika produkter som vi säljer.
Så nästa tävling ha gärna rätt svar, blir lite pinsamt när det blir helt fel.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.