10 721 läst · 73 svar
11k läst
73 svar
Avslutad: Vinn startpaket för smart hem
Svar: 2. mydlink Home
Ser fram emot tillträdet på första villan 29 april
Snälla Elina, låt denna fina D-Link kröna vårt kommande nätverk.
Låt D-Link bli vår UpLink.
Ser fram emot tillträdet på första villan 29 april
Snälla Elina, låt denna fina D-Link kröna vårt kommande nätverk.
Låt D-Link bli vår UpLink.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Svar: 2
Med ett hus på 450 kvm i tre plan är det ett evigt springande upp och ner för att släcka, stänga av och ha koll. Med detta system kanske mina knän får vila lite mer!
Med ett hus på 450 kvm i tre plan är det ett evigt springande upp och ner för att släcka, stänga av och ha koll. Med detta system kanske mina knän får vila lite mer!
Elektroniktokig
· LAT: 57.76145780 LON: 12.06116821
· 639 inlägg
Hade varit riktigt nice att kunna mäta energiförbrukningen, och dessutom flasha om grejerna med en custom firmware så att man kan styra smartplugen från sin egna server istället för via D-Links server.
Hade varit riktigt nice att kunna mäta energiförbrukningen, och dessutom flasha om grejerna med en custom firmware så att man kan styra smartplugen från sin egna server istället för via D-Links server.
mydlink Home dvs. alternativ 2 är det som är det rätta svaret! 
Jag är borta mycket eftersom jag har mina gamla sjuka föräldrar att ta hand om och med mina 4 älskade katter i hemmet så vore det en enorm trygghet att veta att allt står rätt till både med dem och allt annat runt omkring tex. hålla koll på omgivningen så att inga objudna gäster dyker upp när man inte är hemma!
Vi har haft problem med inbrott och skadegörelse här i området så skulle jag vara en lycklig vinnare till detta fantastiska paket så skulle jag kunna känna mig lugn och trygg med att lämna mitt kära hem!
Jag är borta mycket eftersom jag har mina gamla sjuka föräldrar att ta hand om och med mina 4 älskade katter i hemmet så vore det en enorm trygghet att veta att allt står rätt till både med dem och allt annat runt omkring tex. hålla koll på omgivningen så att inga objudna gäster dyker upp när man inte är hemma!
Vi har haft problem med inbrott och skadegörelse här i området så skulle jag vara en lycklig vinnare till detta fantastiska paket så skulle jag kunna känna mig lugn och trygg med att lämna mitt kära hem!
Med 80 mil till vårt andningshål är det tryggt med övervakning.
Att kunna precist styra energiåtgången är ekonomiskt.
Sist men inte minst, att med kamera ta sig en titt är nästan som att vara där lite grann.
Med 80 mil till vårt andningshål är det tryggt med övervakning.
Att kunna precist styra energiåtgången är ekonomiskt.
Sist men inte minst, att med kamera ta sig en titt är nästan som att vara där lite grann.
Vi har precis köpt vårt första hus. Egentligen vill jag köpa larm och övervakning med smarta funktioner från dag ett. Men det blir inte så mycket pengar över och det har talats om nya gardiner av finaste tyg så ett gratis startpaket från dlink hade suttit som en smäck. Annars lär det dröja innan vi får råd.
Svaret är 2: myDlink Home.
Min motivering till att vinna:
Jag bor i ett utsatt område
Haft inbrott 2 ggr på 1 år
Därför vore övervakning en smart lösning
Så att förövarna lättare åker fast
Min motivering till att vinna:
Jag bor i ett utsatt område
Haft inbrott 2 ggr på 1 år
Därför vore övervakning en smart lösning
Så att förövarna lättare åker fast
Elina Blom Westergren skrev:Vinn startpaket för smart hem
[bild]
I slutet av förra året lanserade D-Link sin nya uppsättning smarta hem-produkter, och denna veckan har du chans att ta hem ett helt startkit av dessa för att själv komma igång med ditt smarta hem. I priset ingår dels en övervakningskamera med mörkerseende, dels ett kit som gör att du kan styra strömuttaget med mobilen eller via rörelsesensor.
Priset inkluderar:
1 st mydlink Home Smart Plug DSP-W215
1 st mydlink Home Wi-Fi Motion Sensor DCH-S150
1 st mydlink Home Monitor HD DCS-935L
Totalt värde cirka: 1 900 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad heter D-Links app?
Svaret hittar du här: www.dlink.com
1. mydlink Smart
X. mydlink Cloud
2. mydlink Home
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 20 mars.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter att vinnaren dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från D-Link. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar D-Link för att de sponsrar den här tävlingen.