Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Avslutad: Vinn en vinnare från högtryckstestet

Status:
Stängd
  1. C
    Renoverare · Västragötaland · 47 inlägg

centarion

Renoverare
    Svar: 18st
    Motivering: Grävde fram gamla trädgårdsplattor i höstas som gömt sig under gräs och mossa tänkte återanvända dem men de behöver en ordentli rengöring så högtryckstvätt skulle underlätta ordentligt.

2. T
    Medlem · 3 937 inlägg
    18 st testades

har en gammal nilfisk där handtaget är sönder, så det hade inte varit fel med en ny

3. S
    Medlem · 47 inlägg

sjalin

Medlem
    hela 18 stycken.

Har ett delvis stopp i ett avlopp som jag testade lösa med rensband, funkade inte. Så nästa steg är att testa med en högtryckstvätt, något som jag inte har och därför skulle denna passa perfekt.

4. Klodsmajor
    Medlem · 116 inlägg
    18st testades.

Den hade kommit väl till användning för att göra rent stenplattorna i trädgården som varje år beläggs med mossa.
    Även altandäcket skulle bog behöva en omgång.

5. MiNi82
    Medlem · Mölndal · 13 inlägg

MiNi82

Medlem
    18st testades och jag vill vinna för att jag inte har någon högtryckstvätt och behöver en snart, nu när man håller på stt bygga hus

6. J
    Medlem · 4 inlägg

JanLnkp

Medlem
    18 st.
    Har precis flyttat och fått en stor garageuppfart som behöver hållas ren.

7. M
    Medlem · f · 84 inlägg

Morgan1

Medlem
    18 st.
    Har 200 m2 med cementplattor som tvättas varje vår.
    har högtryckstvätt Kärcher, över 10 år gammal.
    Kugghjulspumpen ger inte längre samma tryck, så det är rätt tid att förnya i år.

8. J
    Medlem · 1 inlägg

Josjoh

Medlem
    18 st testades, är i stort behov av en högtryckstvätt så att vinna en skulle inte sitta helt fel

9. Filip Ståhlberg
    Husägare · Åstorp · 1 inlägg

Filip Ståhlberg

Husägare
    18 högtryckstvättar testades och om jag vinner EM högtryckstvätt så blir nästa projekt att rent trädäcket i vårt nya hus.

Allt gott!
    Filip Ståhlberg

10. MoaBrittis
    Medlem · 42 inlägg

MoaBrittis

Medlem
    Ni har testat 18 st olika högtryckstvättar, varav Husqvarna PW360 blev an av favoriterna.

Ifjol köpte vi en gård från 1890-talet som har 1970-fierats å ena sidan (boningshuset), och totalt ignorerats å andra sidan (uthusen). Om vi skulle vinna den här fina högtryckstvätten skulle den få jobba hårt med att tvätta matkällaren från 1800-talet, badrummet från det brandgula 1970-talet och allt däremellan. Måna minnen har med åren blivit mycket smuts, och det är lönlöst att försöka få bort den med trasa och svamp!

11. T
    Självbyggare · Västra Götaland · 140 inlägg

TCG

Självbyggare
    Svar: 18 st

Då jag ska börja bygga mitt första egna hus i maj hade en högtryckstvätt kommit väl till pass.
    Tvätta fordon, maskiner m.m.
    Hade varit ett fantastiskt första bidrag till min husdröm :)

12. GGARD
    Nybyggare · Uppsala · 29 inlägg

GGARD

Nybyggare
    Svar: 18st

Jag har gått och suktat efter just en Husqvarna i flera år faktiskt. Vi bor i villa men har ingen högtryckstvätt än. Jag har fått förlita mig på grannarnas barmhärtighet så fort bilen eller altanen behöver en tvätt. Det skulle var så skönt med en egen tvätt.

13. G
    Garagebyggare · Stockholm · 87 inlägg

Gräsmattenörden

Garagebyggare
    18st

En ny tvätt skulle faktiskt göra sin rätt. Fast visst i slangen jag har så kommer det en bra skvätt, men inte med Kärcher sprätt.
    Ska även rengöra stenplattorna på uppfarten och då hade denna varit perfekt.

14. karra
    Trädgårdsfixare · Karlskrona · 206 inlägg

karra

Trädgårdsfixare
    Svar: 18 stycken.

Motivering: Efter att ha slitit ut två gulsvarta högtryckstvättar på tre år är det dags för att byta märke. Skulle va roligt att se vad denna testvinnaren går för!

15. S
    Medlem · 17 inlägg

Sva

Medlem
    18 st testades. För det första passar orange utmärkt in i vårt Hollänska hushåll. Sedan behöver vi en bland annat för att spola av ungarna....och altanen, bilen, kanoten lastcykeln med mera!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.