U
Tre stadier av en svart paketbox visas; stängd, öppen utan paket och öppen med ett brunt paket inskjutet.
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Berglund för att de sponsrar med denna fina vinst.

• Gilla
Kattiskattis och 5 till
  • Laddar…
Den rymmer 60liter.

Det hade varit väldigt kul att få vara med och testa en smart brevlåda med digital öppning samt eventuellt deras home delivery tjänst när och om den lanseras! :)

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
MP4000 rymmer 60 liter.

jag skulle vilja vinna därför att den brevlåda vi har idag är en gammal rackig grön plastlåda som ser för sjaskig ut bredvid grannarnas fina brevlådor!

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
MP4000 Smart rymmer hela 60liter.

Sedan tidigt 2021 har vi kämpat med markarbeten och hussäljare för att förverkliga våran husdröm. Nu är det snart bara postlådan som saknas där fakturor (& åter) fakturor skall få plats!

Kanske MP4000 klarar av detta stresstest? Vi skulle uppskatta hjälpen oavsett!

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
En MP4000 rymmer 60 L.

Vi har letat en snygg och smart brevlåda länge då vår gamla gröna plastbrevlåda hänger på sista skruven och vi tröttnat på grannarnas pikar ;) så det vore fint att få göra grannarna avundsjuka med en MP4000. :D

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter.,
Den hade passat perfekt på vår tomt tillsammans med det nybyggda huset. Den är väldigt smidig då man kan dela ut nycklar så att barnen kan ta in posten, och även grannarna när man inte är hemma.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
60l är rätt svar.

Vi hade behövt en postlåda i stugan med möjlighet att lämna ut nycklar då den hyrs ut och även ta emot paket när vi beställer dit saker som kommer tider när vi inte kan vara där.

Mvh
E.H

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
A
Den rymmer 60 liter.

Vår låda har börjat rosta,
en ny fin massa kosta

Med en ny smart app,
låset frysa fast man slapp

Öppna på ett kick,
med grannars avundsjuka blick

Plats för paketet stor,
slippa gå till postkontor

Fattas bara en digital grej,
kunna se om den är tom eller ej

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
SVAR: 60 Liter

Då våran postlåda som vi tog över från förra husägaren börjar ge upp rejält så är det dags för en ny. Den gamla är i plast och solblekt med hål i, vi behöver helt enkelt en ny pjäs.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Den rymmer 60 liter.

Vore himla roligt att få vinna denna smarta låda då det skulle passa bra till vårt övriga smarta hem som jag jobbat hårt och mycket med! Den skulle få ersätta vår fula buckliga lilla plåtlåda som någon misshandlat innan vi flyttade hit. Vi handlar mycket över nätet så perfekt med paketboxen !

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: 60 ltr.
Denna moderna brevlåda skulle jag verkligen vilja vinna då jag är en orolig skäl som beställer mycket ifrån nätet. Både tryggt och bekvänt att alltid kunna välja att få sina paket levererade till hemmet och inte behöva bry sig om man är hemma eller ej när speditören kommer.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: Den rymmer 60 liter.

Spindeln som bor i min nuvarande lilla brevlåda önskar ett större och modernare hus ;)

• Haha
  • Gilla
Visan i mitt liv och 1 till
  • Laddar…
Svaret är 60 liter.

En ny postlåda vi behöver ha, en plats för breven att va. Den gamla snart helt itu vara, ett nyinköp vi nu kan inspara.
Då frugan paket alltid måste köpa, får tjuven nu till grannen löpa.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
MP4000 rymmer 60 liter.

Då vårat lås har gått sönder på våran nuvarande postlåda så hade det varit schysst att vinna en ny. Händer aldrig att man har det flashigaste på gatan. Så varför inte få vara det för en gångs skull med en fräck postlåda!

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
60 liter. Jag behöver en rejäl låda så jag får plats med vinterns elräkning i.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.