12 043 läst ·
119 svar
12k läst
119 svar
Avslutad: Vinn en Berglund MP4000 Smart paketpostlåda

Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund
Värde: ca 5000 kr
Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?
Vinnaren utses fredagen den 9/9.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Berglund för att de sponsrar med denna fina vinst.
MP4000 Smart rymmer hela 60liter.
Sedan tidigt 2021 har vi kämpat med markarbeten och hussäljare för att förverkliga våran husdröm. Nu är det snart bara postlådan som saknas där fakturor (& åter) fakturor skall få plats!
Kanske MP4000 klarar av detta stresstest? Vi skulle uppskatta hjälpen oavsett!
Sedan tidigt 2021 har vi kämpat med markarbeten och hussäljare för att förverkliga våran husdröm. Nu är det snart bara postlådan som saknas där fakturor (& åter) fakturor skall få plats!
Kanske MP4000 klarar av detta stresstest? Vi skulle uppskatta hjälpen oavsett!
En MP4000 rymmer 60 L.
Vi har letat en snygg och smart brevlåda länge då vår gamla gröna plastbrevlåda hänger på sista skruven och vi tröttnat på grannarnas pikar
så det vore fint att få göra grannarna avundsjuka med en MP4000. 
Vi har letat en snygg och smart brevlåda länge då vår gamla gröna plastbrevlåda hänger på sista skruven och vi tröttnat på grannarnas pikar
Den rymmer 60 liter.
Vår låda har börjat rosta,
en ny fin massa kosta
Med en ny smart app,
låset frysa fast man slapp
Öppna på ett kick,
med grannars avundsjuka blick
Plats för paketet stor,
slippa gå till postkontor
Fattas bara en digital grej,
kunna se om den är tom eller ej
Vår låda har börjat rosta,
en ny fin massa kosta
Med en ny smart app,
låset frysa fast man slapp
Öppna på ett kick,
med grannars avundsjuka blick
Plats för paketet stor,
slippa gå till postkontor
Fattas bara en digital grej,
kunna se om den är tom eller ej
Svar: Den rymmer 60 liter.
Vore himla roligt att få vinna denna smarta låda då det skulle passa bra till vårt övriga smarta hem som jag jobbat hårt och mycket med! Den skulle få ersätta vår fula buckliga lilla plåtlåda som någon misshandlat innan vi flyttade hit. Vi handlar mycket över nätet så perfekt med paketboxen !
Vore himla roligt att få vinna denna smarta låda då det skulle passa bra till vårt övriga smarta hem som jag jobbat hårt och mycket med! Den skulle få ersätta vår fula buckliga lilla plåtlåda som någon misshandlat innan vi flyttade hit. Vi handlar mycket över nätet så perfekt med paketboxen !
Svar: 60 ltr.
Denna moderna brevlåda skulle jag verkligen vilja vinna då jag är en orolig skäl som beställer mycket ifrån nätet. Både tryggt och bekvänt att alltid kunna välja att få sina paket levererade till hemmet och inte behöva bry sig om man är hemma eller ej när speditören kommer.
Denna moderna brevlåda skulle jag verkligen vilja vinna då jag är en orolig skäl som beställer mycket ifrån nätet. Både tryggt och bekvänt att alltid kunna välja att få sina paket levererade till hemmet och inte behöva bry sig om man är hemma eller ej när speditören kommer.
Svaret är 60 liter.
En ny postlåda vi behöver ha, en plats för breven att va. Den gamla snart helt itu vara, ett nyinköp vi nu kan inspara.
Då frugan paket alltid måste köpa, får tjuven nu till grannen löpa.
En ny postlåda vi behöver ha, en plats för breven att va. Den gamla snart helt itu vara, ett nyinköp vi nu kan inspara.
Då frugan paket alltid måste köpa, får tjuven nu till grannen löpa.
MP4000 rymmer 60 liter.
Då vårat lås har gått sönder på våran nuvarande postlåda så hade det varit schysst att vinna en ny. Händer aldrig att man har det flashigaste på gatan. Så varför inte få vara det för en gångs skull med en fräck postlåda!
Då vårat lås har gått sönder på våran nuvarande postlåda så hade det varit schysst att vinna en ny. Händer aldrig att man har det flashigaste på gatan. Så varför inte få vara det för en gångs skull med en fräck postlåda!