Byggahus.se

Avslutad: Vinn en batteridriven rengöringsborste för alla behov

1. Annelie Hultberg
    Administrator · Skåne · 163 inlägg

Annelie Hultberg

Administrator
    ryobi-forum.jpg

Nu när vi tillbringar mer tid utomhus, vill vi kunna hålla rent även där. Vinsten den här veckan är en ONE+ rengöringsborste från Ryobi, idealisk i både trånga utrymmen som bilen, båten, husvagnen och till fasadrengörare. Den har ett praktiskt teleskophandtag på upp till 1,4 m och ställbart borsthuvud i inte mindre än sex positioner. Då den är IPX7-klassad innebär kapslingen att den är vattentålig och går att använda med vatten både inomhus och utomhus. Batteri och laddare medföljer.

Totalt värde: 2 600 kr

Så här tävlar du:
    Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna ONE+ rengöringsborste, i ett inlägg i den här tråden.
    Fråga: Med hur många varv per minut roterar borsthuvudet?
    Svaret hittar du här: se.ryobitools.eu
    Vinnaren utses fredagen den 18 juni.
    OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
    Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
    -----------------------------------------------
    Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

2. O
    Husägare · 3 inlägg

Oggero

Husägare
    Svar: Den roterar med 210 varv/minut.

Motivering: Tidsbristen gör sig verkligen varse när man håller på att renovera ett hus! Vi har precis köpt vår första villa då vi bott i lägenhet hela livet, började direkt att renovera vardagsrum och sovrum men då vardagen skall hinnas med fick man ta tid från andra områden, exempelvis tvätta bilen, tvätta och göra iordning båten inför sommaren och inte minst tvätta fasaden! En rengöringsborste som denna hade verkligen underlättat livet och hjälpt till när tid är en bristvara.

3. villvinnapålotto
    Medlem · skåne · 55 inlägg

villvinnapålotto

Medlem
    Hej! 210 varv per minut.
    Vi har husvagn, båt och växthus. Alla tre har fått minskad rengöring detta år. Det är på grund av Jag har insjuknat och inte har så mycket ork. Min fru får dra ett stort lass, och denna borste hade säkerligen underlättat för henne. Hoppas för hennes skull

4. L
    Medlem · 7 inlägg

Lisser431

Medlem
    Hej! :cool:

210 varv/min roterar den!

Skulle så gärna vinna den, införskaffade nyligen en handhållen skrubbborste på öb för ca 30 kr, insåg snabbt att det är mycket värk i både rygg och armar när man ska rengöra allt från knutar till husvagnar/båtar. När man redan innan har en rygg som är sådär bra blev det extra jobbigt. Med denna hade mina stackars armar/axlar/rygg blivit otroligt tacksamma, gubben också som får rent :D

• Laddar…
  5. Edvhub01
    Medlem · 14 inlägg

Edvhub01

Medlem
    210 varv per minut.

Hade jag vunnit så hade jag gett den till min mor. Hon har en båt som hon älskar men det blir svårare och svårare för henne att ta hand om den pga ålder. Rengöringsborsten hade gjort mycket för att underlätta för henne.

6. panodil
    Medlem · Dalarna · 140 inlägg

panodil

Medlem
    210 varv/minut.

Det här skulle bli en perfekt tandborste till min stora käft!

7. S
    Medlem · 28 inlägg

Savaric

Medlem
    210 varv per minut.

Älskar maskiner som gör det lättare att städa och denna har jag sneglat på tidigare. Den hade blivit ett fint tillskott i arsenalen så tiden för rengöring krympte kraftigt när tvillingarna kom förra månaden :)

8. P
    Medlem · 2 890 inlägg

pmd

Medlem
    210 varv per minut gör det 10 var per minut roligare att göra rent än med konkurrentens borste som bara roterar med 200 var per minut!

9. S
    Medlem · 5 inlägg

Simpan123

Medlem
    ONE+ snurrar 210 varv/minut.
    Vill ha fejat, vill ha fint - slippa släpa, slippa slit - ONE+ är grejen -

10. A
    Medlem · Västra Götalands län · 47 inlägg

AudiTT

Medlem
    Svar: 210rpm, Kommer väl till pass då jag skall hjälpa mina svärföräldrar, 80+,att måla om huset under semestern. Denna maskin hade gjort underverk

11. A
    Medlem · Örebro · 49 inlägg

Abomin

Medlem
    210 varv per minut.

Vi ska måla om huset i sommar och det tråkiga förarbetet skulle både gå fortare och bli roligare med denna borste.

12. H
    Medlem · 25 inlägg

Hasselhagen

Medlem
    Svar: 210/min

Motivering:
    Skulle vilja ge den till min fantastiska 77-åriga pappa som tvättar både hus och stuga varje år. Teleskopskaftet skulle göra att han slipper stå på stege! :seenoevil:

13. L
    Medlem · norrbotten · 1 inlägg

lasslo1

Medlem
    210 varv per minut.
    Ser grym ut. Användningsområdena är ju otaliga. Spontant så ligger rengöring av tak närmast till hands inför takmålning. Efter det så kan både husfasad, husvagn och stuga få sin behövda rengöring. Jag hoppas verkligen jag blir den lycklige vinnaren. Nämnas bör också att jag har grannar som gärna lånar mina prylar

• Laddar…
  14. L
    Medlem · Skåne · 67 inlägg

leikie

Medlem
    Svar: 210 varv

Nu när semestern nalkas skall vi lägga lite extra kärlek på bilarna, huset, altanen och allt annat som skall rengöras . Denna lilla maskin hade underlättat det avsevärt för oss .

15. M
    Medlem · 9 inlägg

Mekanikles

Medlem
    Svar 210 varv/min

Ska hjälpa mor/ far och tvätta simsen på semestern. Denna hade definitivt sparat nacken på en.

Gäststugan skulle också behöva få sig en omgång, innan gästerna kommer. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.