Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Avslutad: Vinn A-Repeller MR50 Battery, ultraljudsskydd mot möss och råttor

1. Ulrika M.M
    Moderator · 30 inlägg

Ulrika M.M

Moderator
    mus.jpg
    Den här veckan har du möjlighet att vinna A-Repeller MR50 Battery från Silverline.
    A-Repeller är ett program av välbeprövade elektroniska avskräckare som håller borta möss och råttor inomhus – effektivt, hygieniskt och giftfritt. Det unika ultraljudet A-Guard är ett varierat och väl anpassat ultraljud som skapar en odräglig miljö för möss och råttor, vilket gör att de undviker det aktuella utrymmet. MR50 Battery täcker en öppen yta på upp till 50 m² och lämpar sig för inomhusmiljöer utan framdragen el, såsom husvagnen, förrådet eller sommarstugan.

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna en MR50 Battery, i ett inlägg längst ner i den här tråden.

Fråga: Hur många kvadratmeter kan den kraftfullaste avskräckaren från Silverline täcka? (inom kategorin Mus och råtta)

Svaret hittar du här: https://www.silverline.se/produktkategori/moss-rattor/

4 vinnare får varsin MR50 Battery.

Vinnaren utses fredagen den 23/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Silverline för att de sponsrar den här tävlingen.

Redigerat 16 sep 10:31
    • Laddar…
  2. thocli
    Husägare · Mantorp · 4 inlägg

thocli

Husägare
    Svaret är 130 kvm. Skulle verkligen behöva en sådan då vi är nyblivna husvagnsägare som nu lyckats boka vinterförvaring i en gammal ladugård. Skulle själv sova bättre om jag visste att en batteridriven Silverline vakade över vår vagn medan den sover sin vintersömn. ❄️

3. tveksamt
    Husägare · Uppsala · 2 098 inlägg

tveksamt

Husägare
    Svar: 130 kvm.

Svärfar har problem med möss och råttor i väggarna i sitt fritidshus. Skulle vara en lysande julklapp till honom!

4. N
    Medlem · 525 inlägg

@ndreas

Medlem
    Svar: 130 m2 enligt företaget. Antagligen 0 m2 i verkligheten - men jag testar gärna och ser om det fungerar ... :crysmile:

• Laddar…
  5. M
    Medlem · 8 inlägg

MarkkuJ

Medlem
    130 m²

• Laddar…
  6. C
    Renoverare · 1 inlägg

CarIms

Renoverare
    130kvm. Vilken dröm nu när vi tar över ett hus som stått öde ett tag! Man vill ju ogärna dela bostad med just dessa små liv

• Laddar…
  7. C
    Medlem · 1 inlägg

Carina Gröndahl

Medlem
    Svar: 130 kvm
    Jag och min man har köpt ett ställe i Lappland. Boningshuset, lillstugan och garage är byggt med timmerstockar. Vi ska flytta dit. Det finns små fina mössgäster som springer omkring. Våra gäster behöver flytta ut eftersom vi ska flytta in. Produkten Silverline skulle kunna hjälpa oss med utflyttningen av våra mössgäster.

hälsn
    Carina och Erik Gröndahl
    Slottsgatan 18 A
    74231 Östhammar
    Mobilnr:. 0702072076

8. J
    Medlem · 98 inlägg

jonte0

Medlem
    Det förefaller stå utom all tvivel att ultraljudsskrämmare är verkningslösa. Varför göda denna typ av produkt?

//

9. Johnny Sirviö
    Medlem · 1 inlägg

Johnny Sirviö

Medlem
    50m2 är ju rätt svar
    Motivering: De kan ju vara bra att se om mössen håller sig undan..
    Kör annars med fällor

10. K
    Medlem · 5 inlägg

Kalle10

Medlem
    130 kvm.
    Den hade passat perfekt i torpet. Då hade man sluppit jobbet med musfällor och muslukten.
    Mvh
    Dick Hjortberg

11. Renatus
    Renoverare · 3 inlägg

Renatus

Renoverare
    Svaret: A-Repeller MR130 DG4

Vårt hus ligger mitt i skogen.Vi har möss på vinden, men det finns ingen strömförsörjning. Därför vill vi gärna vinna priset.

12. Renatus
    Renoverare · 3 inlägg

Renatus

Renoverare
    OBS. Svaret är 130

13. J
    Medlem · jönköping · 1 inlägg

jocke1897

Medlem
    Svar: 130 m2

Perfekt att ställa upp på vinden så att mössen låter julsakerna vara och hemfriden bevaras

14. V
    Självbyggare · Enskedefältet · 1 inlägg

Villa-viborg

Självbyggare
    Hej !
    Svar: 130 m2
    Blir perfekt för mig. Ska hänga den i min brunn för backventil till avloppet då råttorna i avloppssystemet gnager på gummiplattan till backventilen
    Allt för att slippa ännu en översvämning i källaren vid ett skyfall, då området har samma rörsystem för avlopp och dagvatten.

15. Marca
    Medlem · 12 inlägg

Marca

Medlem
    Svar: 130m2
    Vi köpte en katt som är rädd för möss. Ska vi köpa en till eller är detta lösningen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.