Byggahus.se

Avslutad: Maxa kräftkvällarna med modern loungegrupp

1. Elina Blom Westergren
    Medlem · Stockholm · 752 inlägg

Elina Blom Westergren

Medlem
    Maxa kräftkvällarna med modern loungegrupp

trademax.png

Avsluta sommaren med en fest! Med en loungegrupp i konstrotting sitter dina gäster bekvämt under de sista sensommarkvällarna ute på altanen, samtidigt som du får en riktigt snygg uteplats. Vinnaren i veckans tävling tar hem en stor soffa med och ett rejält bord. Allt i flätad konstrotting från Trademax.se.

Totalt värde cirka: 6 000 kronor

Så här tävlar du:
    Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: I vilka länder finns Trademax?
    Svaret hittar du här: www.trademax.se

1. Sverige, Norge och Danmark
    X. Sverige, Norge, Danmark och Finland
    2. Sverige, Danmark, Norge och England

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 augusti.

-----------------------------------------------
    Om du inte orkar vänta tills dess, eller om du har otur i tävlingen, erbjuder Trademax Byggahus medlemmar möjligheten att handla från hela sortimentet med 5 procent rabatt. Uppge rabattkod Byggahus i kassan.

-----------------------------------------------
    Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Trademax. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Trademax.se för att de sponsrar den här tävlingen.

2. M
    Anonym

MaxPax

Anonym
    Svar X

Det brukar bli lite stixigt när jag sitter ute. Jag förmodar att dessa möbler är lite bekvämare än högar med granris.

3. gizmo007
    Medlem · Västernorrland · 225 inlägg

gizmo007

Medlem
    Svar: X, Sverige, Norge, Danmark och Finland

Denna Loungegrupp från Trademax.se skulle pass på vår nybyggda altan,
    då kan vi kan sitta och lyssna på bäcken som rinner förbi samt sitta och läsa
    Byggahus tillsammans med en kopp kaffe och gott fikabröd.

//Tommy

4. A
    Medlem · Västra Götaland · 55 inlägg

Avv

Medlem
    Svar X

Då vårt trädäck är 35kvm stort och i nuläget utan möbler så skulle denna grupp passa alldeles utmärkt.

5. Sophie
    Medlem · Kronoberg · 1 465 inlägg

Sophie

Medlem
    Svar: X

En loungegrupp hade gjort sig så bra i vår nya berså där vi spenderat mycket tid i sommar men dock utan riktigt bekväma möbler. 😊

6. [SKPG]Zamora
    Renoveringsnovis · Östergötland, Söderköping · 1 803 inlägg

[SKPG]Zamora

Renoveringsnovis
    Svar:X

Motivering? Jag behöver inte motivera mig iallafall, dessa ser ju grymt 'schööööna' ut......

7. D
    Medlem · GÖTEBORG · 558 inlägg

dthompa

Medlem
    Svar X

Skulle passa perfekt på våran nybyggda altan. Sen nästa år glasar vi in balkongen och då flyttar dom in där. Snygga och något vi verkligen skulle vilja ha.

Kan ju inte sitta vid vanliga bordet och ta cigarren och wirren ;)

8. D09
    Medlem · västra götaland · 9 394 inlägg

D09

Medlem
    Svar x

ImageUploadedByByggahus.se1407429951.055423.jpg

Hade varit trevligt att ersätta befintliga möbler.

Min sambo har lovat o underhålla dessa de senaste åren men tiden räcker inte till och ungarna har snart slaktat dom

9. anders07
    Medlem · Stockholm · 6 107 inlägg

anders07

Medlem
    Svar X

Vår gamla soffgrupp med dynor som skulle vara både vattentäta och färgsäkra är nu konstant fuktiga och bleka... Vore ju trevligt med en som kanske faktiskt håller vad den lovar...

10. A
    Medlem · Södermanland · 369 inlägg

Andreas Blomkvist

Medlem
    Svar X

Då altanen på 152kvm nästintill är klar så ser den rätt tom ut då jag inte har några möbler ännu.

Vore trevligt att kunna bjuda över grannarna som tack för de stått ut med att jag jobbat fram till 21.30 varje kväll i nästan 4 veckors tid.

11. P
    Medlem · Västra Götaland · 77 inlägg

poitsu

Medlem
    Svar X

Efter att tvättat vår provisoriska "bänk" med högtryck har man både träsmak och flis i baken efter en kväll med trevligt sällskap var det snart dags att spara till en soffgrupp istället.. Men i måndags kom ovädret och drog förbi som förstörde det ena och det andra från skorsten till parasoller som tömde den kassan. Sommaren är inte slut än, hade varit mysigt att få fint på terassen med sambon dom sista dagarna på sommarkvällarna. Är trots här vi äter när de tillåts då vi renoverat kök och matsal en längre tid ImageUploadedByByggahus.se1407485065.475063.jpg

12. S
    Medlem · Skåne · 24 inlägg

sepeca

Medlem
    Svar X. - Sverige, Norge, Danmark och Finland

Har sedan vi flyttade in i vårt radhus 2008 fått försöka sova middag i en alldeles för kort rottingsoffa, inköpt via blocket, i vårt uterum. Skulle vara skönt med en soffa där man hade fått plats med sina långa skånkar utan att behöva sticka ut dem mellan rottingribborna i ena ändan.

/PC

13. bonkeman
    Medlem · Skåne · 263 inlägg

bonkeman

Medlem
  14. F
    Medlem · Västra Götaland · 75 inlägg

Fortissima

Medlem
    Svar X

Min motivering är att det var precis en sådan grupp vi skulle ha i vårt inglasade rum - i väntan på att hitta den perfekta så ställde vi dit en skinnmöbel från 1979 och nu har det redan gått 4 år... Den skulle vara perfekt - till och med färgen matchar ju klinkersen på golvet!

15. 1
    Medlem · älvsborg · 68 inlägg

100kvadrataren

Medlem
    Svar x

Har äntligen byggt en altan till huset på 50 m2 men tyvärr så tog pengarna slut där så någonstans att sitta har jag inte men med den loungen så hade det problemet varit löst =)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.