Avslutad: Lättanvänd robotgräsklippare för 1500m² med WiFi app

9k läst  235 svar

1. S
    Medlem Nivå 1
    2 180 minuter 3 timmar

Skulle vara perfekt att vinna då vi precis köpt villa (inflytt 20 juni) och med bebis som är beräknad 23 juli så skulle detta vara en förenkling som skulle tillåta mer tid med bebis samt familjen

2. Humlo
    Medlem Nivå 6
    Rätt svar är 2. 3h på en laddning. 180 min.

Motivering.
    Vi har flyttat till nytt hus med stor trädgård och det enda vi har är en gammal handjagare som vi haft till vår pyttelilla gräsplätt i vårt förra boende. Det skulle vara fantastiskt att få en robot som sköter om gräsmattan när vi kommer i ordning i vårt nya hem och slippa springa med handjagaren timme ut och timme in. Den tiden lägger vi gärna på varann och något roligare. =)

3. L
    Medlem Nivå 1
    Hej,

En Lyfco E1750 kan klippa 180 min på en laddning.
    Jag vill vinna Lyfco gräsklipparen för att alltid få komma hem till en välklippt gräsmatta, trevligt för grannarna också.
    Och för att klippa mer miljövänligt så klart, eftersom jag idag har en bensingräsklippare.
    Sedan läste jag att den är väldigt enkel att sköta och styra, det låter ju väldigt bra.

4. P
    Medlem Nivå 1
    3 timmar på en laddning.

Jag skulle ge den till mina föräldrar så att de kan njuta av sommaren.

5. H
    Medlem Nivå 1
    Svar: 180 minuter.

Motivering: med en nyfödd i huset skulle denna underlätta en hel del. Och våra större barn ha en fin ”fotbollsplan” hela tiden, och inte bara när vi har tid att klippa gräset:)

6. J
    Medlem Nivå 5
    Svar: 180 minuter

Tänk att ha en klippare som hjälper mig att få gräsmattan att se strålande ut!
    Bara massa bekymmer med den gamla bensin klipparen som krånglar med jämna mellanrum och sist men inte minst så bidrar ju en robotklippare till ett bättre klimat !

7. Daniel Söderman
    Medlem Nivå 1
    Alternativ nr 2: 180 minuter
    Skulle använda tiden till familjen och slippa köpa massa bensin.

8. P
    Medlem Nivå 1
    180 minuter kan den klippa. Alltså är svaret 2. Jag klipper gräset och svetten dryper. Känns så tungt, börjar bli slitigt. En robotgräsklippare har jag alltid velat ha. Det måste ju vara fantastiskt bra att ha. Hoppas på en mindre slitsam gräsklippning med hjälp av en vinst.

9. M
    Medlem Nivå 2
    2. 180 minuter
    Med tiden jag sparade skulle jag leka med mina barn på en perfekt klippt matta!
    När de sover skulle jag sitta på altanen och titta på när den jobbade åt mig.

10. Tobbe’s
    Medlem Nivå 1
    180 min:

Motivering:
    ’Gillar helt enkelt INTE att klippa gräset’

11. E
    Medlem Nivå 1
    2. 180 minuter

Funktionsnedsatta dottern tar all tid, gräset växer till en djungel mellan klippningarna. Denna vore perfekt

12. achtungbitte
    Medlem Nivå 1
    2. 180 minuter.

blir en fin gåva till mina pensionerade föräldrar så dom slipper förlita sig på närboende släktingars välvilja att få gräset klippt.

13. J
    Medlem Nivå 1
    Svar: 2. 180 minuter

Motivering: Det vore fantastiskt skönt att få en fin gräsmatta och samtidigt lägga all tid på barnen istället för att klippa gräs :)
    Ps. Det sägs att en robotgräsklippare är lite som en hund, det vill frun ha, då blir vi alla glada ;)

14. L
    Renoveringsnovis Nivå 3
    Svar 2: 180 min
    Motivering:
    Så att jag nångång hinner med att bygga/renovera alla projekt istället för att klippa det gröna gräset från Helvetet!

15. P
    Medlem Nivå 1
    Svar 2, 180 min

Vore drömmen att vinna en robot. För det är bara då det finns en chans att vi skulle få en gräsrobot.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: