Har precis skruvat ner vårt skötbord och dels är väggen bakom lite gulnad men framför allt så är skruvhålen bakom ju rätt fula.
Hur gör jag jag väggen fin igen? Tror ni det gula kommer försvinna av sig själv eller är det bäst att måla om hela väggen? Vilken färg använder man i så fall?
Hur gör jag med hålen? Försöka dra ut plastpluggarna eller borra bort dem? Sen vanligt spackel och måla?
Hur gör jag jag väggen fin igen? Tror ni det gula kommer försvinna av sig själv eller är det bäst att måla om hela väggen? Vilken färg använder man i så fall?
Hur gör jag med hålen? Försöka dra ut plastpluggarna eller borra bort dem? Sen vanligt spackel och måla?

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "plastpluggarna"

Plastplugg
Plastpluggar är universella infästningskomponenter som är avsedda för en rad olika användningsområden och material. Tillverkade av slitstark plast, dessa pluggar kan användas med en mängd olika skruvar och bultar för att skapa säkra och
Läs mer
Tack, har fått bort pluggarna nu och lagt i Tec7 som jag hade hemma. Tänkte lägga snickerispackel uppe på detta imorgon så att det blir helt slätt. Låter det som en bra plan?BirgitS skrev:
Tror ni att det gula på väggen kommer blekas med tiden?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Återställa källarhörn efter klåpare
Grund & Markarbeten -
Hur återställa gräsmatta efter vildsvin(hänt för flera år sedan)
Gräsmatta -
Hur återställa efter markarbete?
Gräsmatta -
Återställa gräsmatta efter trädborttagning
Gräsmatta -
"Återställa" altan efter dränering kräver bygglov?!
Utbyggnad och tillbyggnad