1 026 läst · 3 svar
1k läst
3 svar
Asbestsanering i Göteborg
Hej!
Osäker på hur jag aktiverar en äldre tråd så att det blir rätt, så jag startar en ny och hoppas på överseende.
Vi har tagit in offert på asbestsanering i vårt kök som är 8,5-10 kvm, och priset känns väldigt högt. Vi vill därför jämföra alternativ då vår budget är begränsad. Eftersom vi blivit varnade om att det finns det en del oseriösa aktörer, så tar vi tacksamt emot tips på seriösa asbestsanerare i Göteborg som vi kan kontakta för offert. Vi har redan koll på två stora: OCAB, EBE-gruppen. Vilka finns det mer som är seriösa?
Tusen tack på förhand, håller tummarna för att ni har lite bra tips till oss.
Osäker på hur jag aktiverar en äldre tråd så att det blir rätt, så jag startar en ny och hoppas på överseende.
Vi har tagit in offert på asbestsanering i vårt kök som är 8,5-10 kvm, och priset känns väldigt högt. Vi vill därför jämföra alternativ då vår budget är begränsad. Eftersom vi blivit varnade om att det finns det en del oseriösa aktörer, så tar vi tacksamt emot tips på seriösa asbestsanerare i Göteborg som vi kan kontakta för offert. Vi har redan koll på två stora: OCAB, EBE-gruppen. Vilka finns det mer som är seriösa?
Tusen tack på förhand, håller tummarna för att ni har lite bra tips till oss.
Liknande trådar
-
Utreda lukt (eventuellt från fuktiga syllar) i Göteborgs-området
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Minidumper Göteborg?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Tips på entreprenadbesiktningsman i Göteborgstrakten!
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Hur går en asbestsanering till i en lägenhet?
Miljö & Hälsa -
Tips på företag som utför relining i Göteborg
Vatten & Avlopp