2 514 läst · 2 svar
3k läst
2 svar
Arbetsmiljö plan
Du kan inte hitta en som du uttrycker det "enkel och gogkänd" arbetsmiljöplan som gäller för ditt bygge. Varje arbetsmiljöplan är unik och ska skrivas för just de förutsättningar som din byggarbetsplats har. Du kan ju dock söka på arbetsmiljöplan på google och ladda hem en som du sedan skriver om för att passa dig.
Ska du bygga själv eller ha en delad entrepenad? Vem kommer vara BAS-U/P? Den personen ska nämligen vara lämplig erfarenhetsmässigt och utbildningsmässigt annars kan man få problem vid inspektion från arbetsmiljöverket.
Ska du bygga själv eller ha en delad entrepenad? Vem kommer vara BAS-U/P? Den personen ska nämligen vara lämplig erfarenhetsmässigt och utbildningsmässigt annars kan man få problem vid inspektion från arbetsmiljöverket.
Hej, jag står inför samma och måste ha en artbetsplatsmiljöplan för mitt bygge som vi gör på egen hand. Hur löste ni det med denna plan. Googlade lite och en del består ju av uppåt 30 sidor.
Tar tacksamt emot alla tips på var jag kan finna en bra mall så man vet vad som ska vara med
Tar tacksamt emot alla tips på var jag kan finna en bra mall så man vet vad som ska vara med