Hej!

Hört att denna flexibla arbetsbalkong skall vara borta ur sortimentet, men hoppas att någon fönsterhantverkare vet var man kan köpa en alt beskriva hur man svetsar en egen.

Lagavulin

• Arbetsbalkong.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Mycket intressant redskap. Om ni får napp, skicka en kopia till mig. Om ni har möjlighet är jag intresserad av ett foto från insidan så man kan få en aning om hur den är konstruerad. Nån som vet om man kan hyra denna grej någonstans ?

Nu är den här! Broschyren alltså. Jag bifogar en jpg, men om ni vill ha den i pdf så kan jag maila den oxå.

Lagavulin

• Arbetsbalkong_Allbck_Ystad_2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Ringde Mellby som sa att man tillverkade detta för 15-20 år sedan, och man sysslar inte med dessa längre. Kollade sen med ett uthyrningsföretag som fanns i deras anteckningar men där var det lika illa. Tror att enda möjligheten är att kolla med olika uthyrningsföretag, för det är någon som har dessa, har sett denna grej för ett tag sedan i Stockholm , men tänkte inte närmare på det då typiskt nog.

Ja eller ring runt till några firmor som sysslar med fönsterrenovering och hör om dom känner till någon ersättingsprodukt. Fast alla kör väl förstås med skylift nuförtiden.

T
Lagavulin, kan du maila mig din pdf. Ev kanske man kan snickra ihop detta själv om ritningen på pdf är bra, ser ut att vara en kapad alu-stege med förborrade hål men justerbara avlastnings-fötter.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.