Byggahus.se

Använder du MullToa 60?

1. P
    Medlem · Östergötland · 8 inlägg

pink_valley

Medlem
    Jag funderar på att installera Mulltoa 60 i permanentboende.

Ni som har MullToa 60 eller liknande, vad tycker ni om den? Några problem med lukt eller flugor? Annat som stör eller fungerar dåligt? Hur är kvaliteten, hur länge har er mulltoa fungerat?

Hemskt tacksam för svar!

2. J
    Medlem · Gävleborg · 1 inlägg

Jan Olov

Medlem

Tips?

Har du skaffat MullToa? Jag har installerat en MullToa 45, som jag hade problem med i början. Med fin hjälp av MullToa diagnostiserade vi fram problemet. Monterade ned toan så jag vet hur den fungerar. Nu fungerar den bra men man måste känna till funktionen, förstå hur man sköter den. Jag har invändningar mot instruktionen till toan- anser att den är bristfällig. Bristfällig speciellt om man tidigare aldrig använt en sådan och ska installera en. Skulle någon ha problem så kanske jag kan ge tips om åtgärder. Maila gärna!

Redigerat 20 sep 2009 21:47
  3. J
    Medlem · Östergötland · 1 inlägg

jonkan81

Medlem
    Kan hålla med om att instruktionen är högst bristfällig. Vi har haft en MullToa 60 i ett år nu och börjar väl känna att vi börjar få hyffsad kläm på den. Vägen dit har varit kantad av en hel del missöden varav de flesta inneburit en massa slafsande med illaluktande kompost. Vet man hur man ska sköta den är den jättebra och det växer som bara den i trädgården =)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.