Byggahus.se

Andra fönster?

1. M
    Medlem · 9 inlägg

Mabas

Medlem
    Hej! Har mailat era säljkontor i Örebro men inte fått något svar! Vill ni inte sälja några hus?

Hur som helst så undrar jag om det går att få huset med andra fönster. Är det möjligt?

2. S
    Medlem · 56 inlägg

Smartstart

Medlem

Re: Andra fönster?

Hej Mabas!

Jag kontrollerar vad som hänt angående dina mail till våra försäljningskontor.

Om jag förstår dig rätt vill du antingen byta ut befintliga fönster eller fälla in flera fönster i huset. Det går inte att beställa av oss, det är något du måste göra själv eller någon entreprenör som du anlitar.
    Som du säkert vet har vi samarbete med Beijer dit du kan vända dig för offertförfrågan av fönster.

Hälsningar
    Martin Lahger

Finndomo AB/smartstart

3. M
    Medlem · 9 inlägg

Mabas

Medlem

Vi skulle vilja byta några fönster men även fälla in några på kortsidan. Vi gillar nämligen lite högre fönster som går från golvet och nästan till taket. Det är inga problem med hållfastheten om man börjar sätta in fler fönster?

4. S
    Medlem · 56 inlägg

Smartstart

Medlem

Hej Mabas!

Det går bra att byta eller fälla in högre fönster ur hållfastighetsynpunkt. Nu vet jag inte vilken storlek på fönster ni önskar men kontakta närmaste återförsäljare så hjälper de dig.

Hälsningar

Martin Lahger
    smartstart

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.