Medlem
· Västra Götaland
· 3 295 inlägg
6 är 21C i rumstemp, läge 3 skulle jag gissa är 15C . Varför vill du ha så låg temp?
Osäker på om den går att ställa så lågt, ett bonnatrick är att lägga in ett mynt mellan stiftet och termostaten och sedan skruva på. Då flyttar man ner alla lägen, dvs 8 är 6, 6 är 4 etc.
Osäker på om den går att ställa så lågt, ett bonnatrick är att lägga in ett mynt mellan stiftet och termostaten och sedan skruva på. Då flyttar man ner alla lägen, dvs 8 är 6, 6 är 4 etc.
Grovingången är liten och där hade det räckt med "3". Det är till stugan som hyrs ut ibland och vissa höjer där denna till "7" och lämnar den så. Ja en bricka eller fler (utan hål i mitten) skulle kunna gå men detta vore lite mer ädelt om det gick enkeltI InsidersUnited skrev:
Det får gärna gå att sänka till "0"J Josth skrev:
Hittade denna video om att det fanns den nya MMA där det enkelt begränsades som man önskade. Visst nu har jag bara brovar med en mejsel men ändå
I InsidersUnited skrev:
Möjligt att jag kan ta den ner till snöflingan då? Maj-Oktober brukar allt vara på "0", av gammal vana. Men bara det är enkelt att ändra såJ Josth skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Golvdilemma (golvet måste göras om... en andra gång!)
Golv -
Helt plötsligt ändrar Slamtömmare avstånd till Slambrunn
Vatten & Avlopp -
Varför immar/frostar bara EN skjutdörr men inte de andra partierna?
Fönster & Dörrar -
Gammal tryckvakt-hur ändra från- och tillslag?
Vatten & Avlopp -
Ändra garaget till Svale (ouppvärmt sommarboende)
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus