Alla som gillar katter - räck upp en hand!

94k läst  1,2k svar

1. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 17
    Varför inte en Savannah?

2. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 21
    Dålig koll på deras lynne om jag ska vara ärlig, får titta även på dem. edit: hmm, inte intagen i Sverak

3. nino
    Renoverare · Nivå 18
    Jo generation 5 (tror jag) finns det uppfödare av i sverige

4. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 17
    Jag har heller ingen koll alls egentligen och kan ärligt talat varken rekommendera eller avråda. Tycker bara att de verkar otroligt intressanta.

5. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 17
    • Laddar…
  6. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 21
    Fast Sverak har officiellt inte tagit in rasen. Gen fyra läste jag på någon uppfödares hemsida.. Tycker Bengaler har finast täckning av dem. Den är pratig också, det gillar jag då Molle var extremt pratig och social. När man kom hem från jobbet kom han alltid och sade hej, saknar det

7. Marlen Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
    Jag har raderat en OT diskussion om att ha katten ute eller inne. Var och en avgör var ens katt ska få gå.
    Här gläds vi åt fina bilder på våra katter!

/Moderator

Redigerat
  8. M
    Medlem · Nivå 8
    Ok, då lägger jag upp en reprisbild som av någon anledning försvann.

9. P
    Medlem Nivå 8
    Hur många kan göra på detta viset med sina jamare? Lord Ymer låter sig bli dammsugen. Lady Xena däremot hon drar som en avlöning när jag startar den.

Logga in för att se filmer.
  10. E
    Trädgårdsfixare Nivå 15
    Frågan är hur aktiva de är med att få in blandade gener när så få uppfödare finns nära ..

11. Tokslut
    Medlem Nivå 11
    Skön katt :cool:

12. Fotografen
    Verktygstokig · Nivå 16
    Fascinerande! Mina troll försvinner på ett par millisekunder bara jag tar fram dammsugaren.

13. Z
    Medlem Nivå 6
    En kompis hade en fluffig katt som var glad att bli dammsugen, enda tills en dag då svansen åkte in i röret...
    Så länge du undviker svansen så kommer katten vara nöjd.
    Men, kul att det fanns fler katter som gillar detta

• Laddar…
  14. D
    Medlem Nivå 11
    Vår förra katt gillade bli dammsugen om man satt på en såndär borste, det älskade hon fast hon ändå var rädd för dammsugaren på samma gång.

Nuvarande katterna verkar inte vidare rädda för dammsugaren.

15. P
    Medlem Nivå 8
    Svansen har åkt in några gånger också kan nämnas, inte nämnvärt brydd då heller:cool:

• Laddar…

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: