Undrar varför de gör så. Laban lägger sig på Pers kånken var han än lägger den. Det ser ju inte bekvämt ut.
Lukten?
Rasmus brukar försöka krypa in jackärmen de gånger jag slänger jackan på bänken i hallen. 😻
Men kan också parkera på nån tröja eller jeans i sovrummet.
Jag tycker mest att det verkar som att Frasse vill prova att sova (eller ibland bara lägga sig, men vaken) på vad som helst nytt som råkar komma på golvet.
Spelar ingen roll om det är en kartongskiva, något plagg, en väska eller en stolsdyna ... etc ...
Är inte stolen av metall utan klädsel och stoppning lär den inte överleva, möjligen kan en klädsel i kevlar som används för skottsäkra västar klara sig!?!??!!
Våra köksstolar i björk som pappa gjorde på mitten av 70- talet har överlevt 4 katter fast visst finns det bitmärken på benen och stagpinnar
Det är amatörmässigt att inte anpassa inredningen efter hemmets medlemmar! Fråga mig, jag har en vitmålad trappa som konstant är full av bruna flottiga små tassavtryck 🙄
Är inte stolen av metall utan klädsel och stoppning lär den inte överleva, möjligen kan en klädsel i kevlar som används för skottsäkra västar klara sig!?!??!!
Våra köksstolar i björk som pappa gjorde på mitten av 70- talet har överlevt 4 katter fast visst finns det bitmärken på benen och stagpinnar
Läder klarar inte bli rivet som textiler gör, blir fult direkt
Läder klarar inte bli rivet som textiler gör, blir fult direkt
Jag har iofs svart på vitt att jag har fel i skallen men det borde även du ha ifall du seriöst tror att det går att skaffa möbler i läder som klarar sig utan märken när man har katt!!!!