Alla som gillar katter - räck upp en hand!

75k läst  930 svar

1. Snigla
    Allvetare Nivå 22
    Lade in den i humortråden, men tyckte den passade härinne också - katthumor typ :)

IMG_7340.JPG

2. D
    Medlem Nivå 2
  3. nino
    Renoverare · Nivå 17
    Tänk va kul om man hade katter som trivdes ilag...
    Vi har en lugne och en vilde, oftast jagar lugne vilde bakom soffan och där stannar han länge.
    Har provat med feliway utan resultat :(

4. yonna
    Medlem · Nivå 14
    Dottern flyttade hemifrån först efter att hon fixat studentboende för sig och sin katt. Tyckte synd om kissen så hon skaffade sig en kattunge som sällskap åt den äldre. Det funkade inte alls. När kattungen blev vuxen mobbade han den äldre. Det slutade med att den äldre flyttade tillbaka hem till mig.

Funkar inte kissarna tillsammans behöver det inte vara fel med omplacering. Många katter föredrar dessutom att vara ensamkatter.

5. nino
    Renoverare · Nivå 17
    Vilde är 10 och lugne 9 och dom har bott ihop sen lugne kom som kattunge...

Det här är nåt som jag tror började när vår 3de katt dog för nåt år sen

6. yonna
    Medlem · Nivå 14
    Ja, då blev antagligen flocksammansättningen förändrad - trist för alla parter :thinking:

7. P
    Medlem Nivå 2
    Alfons inspekterar kattvinds renoveringen:p

8. R
    Medlem · Nivå 10
    Kanske letar efter sågspån så han kan gömma en rackabajsare.

9. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 21
  10. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 20
    Söta! Det var inte nådigt med katthår där :)

Jag trodde denna medialmöbel med högtalartyg skulle vara en ansamlare av katthår. Och ännu värre katten skulle upptäcka hur trevlig klöspelare den här, men den får faktiskt vara i fred

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    IMAG1237.jpg

Värre är det med det tunna tyget på sängen, Molle är 16 och spänsten är inte vad den var så han använder bakbenen för att ta sig upp sista biten, det är mord för textilen :/

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    IMAG1238.jpg

• Laddar…
  11. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 21
  12. Lill72
    Medlem Nivå 4
  13. M
    Medlem · Nivå 8
    Den där nya familjemedlemmen känns väldigt opålitlig. Den tar väl sig inte upp i fåtöljen? Eller Hur? Visst inte?
    Logga in för att se filmer.

14. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 21
    Haha underbart, jag har funderat på hur våra skulle reagera på en robotdammsugare ;)

15. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 18
    Det är svårt att låta bli svansen.
    Logga in för att se filmer.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: