Byggahus.se

Alla som gillar katter - räck upp en hand!

1. Jiji
    Medlem · 1 090 inlägg
    Det är en kul lek. Tänk vad många fötter och händer en liten katt kan fånga under filtar och täcken. En del gör motstånd och vill inte alls bli fångade. Då får en liten katt brottas och ta i med alla tassarna. :rofl: det kan vara något farligt där under.

2. V
    Snickerinörd · 6 199 inlägg
  3. Alfredo
    Besserwisser · 10 082 inlägg
    Frukost på sängen är väl jättemysigt!

4. Noramasen
    Byggnadsvårdare · 367 inlägg
    Det där är inget annat än ömsesidig kärlek och respekt. Missen får mat av dig, och nu får du mat tillbaka:love: Och ifall den kunde så skulle den nog ha tagit med sig en kandelaber med tända ljus också:love::rofl:
    Så visa nu respekt tillbaka och njut av måltiden;)

5. Bo.Siltberg
    Hobbyelektriker · 17 970 inlägg
    Bra med snö ute. Ser spår av att Lia tagit några steg och funderat på om husse ska få någon mus serverad i natt, men bangat och gått in igen :)

6. D
    Medlem · 206 inlägg
    Vi har nog alla våra olika problem med våra katter. Min Gustav har aldrig kommit in med någonting men han har kissat i soffan. :sick: Det var innan jag installerade kattluckan.
    Det var nästan ett år sedan och då skickade jag alla soffdynorna, ryggkuddarna och stora mattan på tvätt (dyrt). Sedan har det inte hänt igen förrän häromdagen. :oops: Det händer bara när han vill ha uppmärksamhet. Jag har märkt att om han ropar på mig så är det bråttom, annars blir han djupt olycklig och så kommer det en hel sjö, alltid på något tyg.:worried: Så han får leva sitt liv i tvättstugan, där luckan finns. Han spinner bara man visar sig :love: men törs sällan gå ut i vardagsrummet som ligger i anslutning (för där finns hunden). Det börjar sakta gå bättre mellan dem men man kan inte riskera att få sina möbler förstörda, det är en avvägningsfråga. På kvällarna om jag sitter framför TVn brukar han våga komma ut och ligga i knät iaf. :heart: Rekordmysig katt annars!!!:giggle:

• Laddar…
  7. fubar
    Medlem · 949 inlägg
  8. FredrikR
    Tidsoptimist · 9 273 inlägg
  9. FredrikR
  10. S
    Medlem · 52 inlägg
    Jag hade en katt som ville sova i handfatet med kranen lätt droppande så hon slapp gå någonstans för att dricka. Nackdelen var att när hon vaknade gick hon och åt och kom sedan och lade sig tvärs över ansiktet " husse blås och var hår/päls tork", var hennes idė. Mysig katt men lite tröttsamt att bli väckt 02.30 varje natt av en blöt katt

11. FredrikR
    Spola INTE, skulle det så klart stå... :rolleyes:
    Samtidigt så är den "lilla" Bärroristen inte så bekymrad över vatten, annat om de kommer från duschflaska på nosen när han krafsar på nån ytterdörr.. :oops::heart:

12. Jiji
    Medlem · 1 090 inlägg
  13. B
    Medlem · 6 862 inlägg
    Tvärtom - så fort de kommer in i en solig fläck stannar de och lägger sig...

14. Jiji
    Medlem · 1 090 inlägg
    Men det beror ju på att det måste ladda upp sig. ;)

• Laddar…
  15. Alfredo
    Besserwisser · 10 082 inlägg
    Brukar inte direkt handla om snabbladdning vad jag sett. :p

• Laddar…