Det är en kul lek. Tänk vad många fötter och händer en liten katt kan fånga under filtar och täcken. En del gör motstånd och vill inte alls bli fångade. Då får en liten katt brottas och ta i med alla tassarna.det kan vara något farligt där under.
291 295 läst · 3 648 svar
291k läst
3,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
-
-
13 jan 08:51 #3617
När jag fick denna serverad på täcket i sängen i morse vid 0630 så insåg jag att den där luckan kanske inte var en så bra idé!
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
Blodspår på luckan!
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in- Laddar…
-
-
13 jan 09:16 #3619
Och ifall den kunde så skulle den nog ha tagit med sig en kandelaber med tända ljus också
Så visa nu respekt tillbaka och njut av måltiden- Laddar…
-
Hobbyelektriker · 17 970 inlägg 13 jan 11:4513 jan 11:45 #3620
Bra med snö ute. Ser spår av att Lia tagit några steg och funderat på om husse ska få någon mus serverad i natt, men bangat och gått in igen
-
13 jan 14:57 #3621
Vi har nog alla våra olika problem med våra katter. Min Gustav har aldrig kommit in med någonting men han har kissat i soffan.
Det var innan jag installerade kattluckan.
Det var nästan ett år sedan och då skickade jag alla soffdynorna, ryggkuddarna och stora mattan på tvätt (dyrt). Sedan har det inte hänt igen förrän häromdagen.Det händer bara när han vill ha uppmärksamhet. Jag har märkt att om han ropar på mig så är det bråttom, annars blir han djupt olycklig och så kommer det en hel sjö, alltid på något tyg.
Så han får leva sitt liv i tvättstugan, där luckan finns. Han spinner bara man visar sig
men törs sällan gå ut i vardagsrummet som ligger i anslutning (för där finns hunden). Det börjar sakta gå bättre mellan dem men man kan inte riskera att få sina möbler förstörda, det är en avvägningsfråga. På kvällarna om jag sitter framför TVn brukar han våga komma ut och ligga i knät iaf.
Rekordmysig katt annars!!!
- Laddar…
-
13 jan 20:05 #3622Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
Det går alltid bättre när man hjälps åt!
- Laddar…
-
13 jan 21:49 #3623Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
Jag och Rasmus hjälps åt, med lite, "efterjobbetsysslor", han somnade men inte jag- Laddar…
-
14 jan 06:16 #3624
Blir att fortsätta på sovtemat..
När vi somnade låg Bärra i fotänden, och när klockan ringde..
Inloggade ser högupplösta bilder Logga inInloggade ser högupplösta bilder Logga in
-Spola vatten på mig husse, ser du mig?!- Laddar…
-
14 jan 07:59 #3625
- Laddar…
-
14 jan 11:05 #3626
Samtidigt så är den "lilla" Bärroristen inte så bekymrad över vatten, annat om de kommer från duschflaska på nosen när han krafsar på nån ytterdörr..- Laddar…
-
-
14 jan 13:08 #3628
- Laddar…
-
-