Byggahus.se

Alla som gillar katter - räck upp en hand!

1. Karlia
    Medlem Nivå 5
    Nah, det där är en snäll kniv. Ville han dig ont skulle han sova med en kockkniv :)

2. D
    Medlem Nivå 12
  3. Tallguy196
    Självbyggare · Nivå 6
    Blir nog snyggt med lite vita stänk på allt det svarta..... :seenoevil:

• Laddar…
  4. Snigla
    Allvetare · Nivå 25
    Funkar bra här med droppar, Men vi fick det utskrivet som sagt, vi fick två olika droppar.. "vi" hade ohyra i övrigt också (klåda pga det). Man fick dock ge en droppe till några veckor senare. Har kört dem flera gånger (dvs vid problem)

Däremot är kissen ganska matglad så vi hade inga problem med att ge han tablett innan heller, veterinären sa dock att det var ovanligt (så om du haft problem o ge katt avmaskningspiller, så är du tydligen inte ensam). Hon frågade säkert tre gånger om vi var säkra på att katten ätit upp pillret/maten... :)

5. Mikael_L
    Medlem · Nivå 25
  6. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 19
    Modig vet jag inte men han måste ha varit väldigt hungrig om han satt i sig 14 kg köttfärs. :thinking:

7. J
    Medlem Nivå 9
  8. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 20
  9. Jiji
    Medlem · Nivå 8
  10. P
    Medlem · Nivå 9
    Det var då jävla skräpigt på hallgolvet:rofl:

11. D
    Medlem Nivå 12
    Oj tänk vilken lättnad nyss! Oskar har varit borta en hel dag, började bli oroliga för han brukar vara borta typ en timme max. Kom springades tillbaka då jag steg ur bilen, men det konstiga är att han var inte ens kall. Som om han kommit från värmen... Jag undrar om han varit inne hos nån granne.

• Laddar…
  12. J
    Medlem Nivå 9
    Just nu har jag samma situation.
    Lilo stack ut i morse vid 07.00 och brukar sitta och vänta när jag kommer från jobbet. Dock var jag något senare idag och ingen katt i syne.
    Antingen ute och raggar hanar (fast det är ju inte Mars än ;) ) eller inlåst i nåt garage

13. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 20
    Keiko älskar att gå ut i sitt koppel, han bryr sig inte ett dugg om selen.
    Logga in för att se filmer.

14. Karlia
    Medlem Nivå 5
    Söt! Jag försökte med sele till Svea när hon var liten. Hon gick aldrig sådär fint

• Laddar…
  15. Jiji
    Medlem · Nivå 8
    • Laddar…