Byggahus.se

Alla som gillar katter - räck upp en hand!

1. nino
    Renoverare · Nivå 19
    Våra 3, tyvärr är han i mitten inte med oss längre.
    Hittade han liggandes lam i bakdelen, efter 7 dagar så beslutade vi oss för att ta bort honom, då hade han inte gått mer än kanske 2-3 steg, nere hos veterinären så vill han titta på han och jag lyfte ur honom ur buren och då haltade han ut till väntrummet så han fick följa med hem.
    Han hade troligtvis även en trasig lunga men repade sig bra och var istor som vanligt efter några månader. Nästa vinter/ vår så såg man att han fick svårare med andningen men veterinären tyckte att han borde klara sig, sommaren kom och det blev väldigt varmt och en dag så kom han inte hem...
    Hittade han efter nån dag under en stor gran på gården, död men orörd av fåglar och andra asätare. Kändes bra att få veta att valde en bra plats att somna in på.

Veterinären trodde på påkörning, jag tror på propp i bakdelen som en del maine coon kan få.
    Han till vänster är lugne och han till höger är Vilde, Mio i mitten

2. Tallguy196
    Självbyggare · Nivå 6
    Så många fina! Älskar Maine Coon och Norrmän.
    Jag satt och pipettmatade 13 norska skogskattungar hos min dåvarande svärmor, som hade "katteri" . Heaven!

3. Hemmakatten
    Medlem · Nivå 19
    Vilka fina och fantastiska katter alla har!

Tyvärr har vi ingen katt i dagsläget men har haft många katter under åren som gått. Vår sista katt, Morris, hade hjärtfel och gick på hjärtmedicin de sista 3 åren. Älskad katt och sorkfångare.

Saknar att ha katt väldigt mycket.

• Laddar…
  4. bonnier
    Renoverare Nivå 11
    Egentligen skulle jag vilja gilla alla bilder/inlägg i denna tråd men risken är väl att man blir ansedd som alltför kattokig då :surprised::rofl:

5. Tokslut
    Medlem Nivå 13
    Du skall göra precis som du själv vill, skit i vad andra tycker!

• Laddar…
  6. FG
    Medlem · Nivå 9
  7. Biggie
    Renoverare · Nivå 16
  8. Jonas_123
    Medlem Nivå 3
    "Kränkt" katt i den nyinstallerade spiskassetten. För övrigt den bästa renovering som vi gjort enligt katten. Hennes favoritplats på vintern är fåtöljen som står en bit bort från kassetten.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    201035_10151102355380838_1800546813_o.jpg

9. Corpes
    Medlem Nivå 8
    Var är "musen"?;)

10. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
  11. Tokslut
    Medlem Nivå 13
  12. Tokslut
    Medlem Nivå 13
    Eller sket helt i vad man gjorde

13. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 21
  14. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
    Det var en lat katt som inte orkade hoppa upp på bänken :)

(För många matskålar med godsaker nere under fönstret?)

15. Z
    Medlem Nivå 7