Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Den har två Selbix-chuckar, två anhåll, en hålskiva och en hylsa. Se bilder - det är en ärrad kämpe.
Hej är intresserad av svaren vilket pris vill du ha om den är kvar?L Lambr1 skrev:[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Jag har en enbent skålsvarv från Ejca som jag funderar på att sälja då det dykt upp en kostnad i en av mina andra hobbies. Ungefär hur gammal tror ni att den är? Vad brukar dessa annonseras för? (Jag är helt med på att en begagnad pryl endast kan värderas till det som en person är beredd att betala vid ett givet tillfälle men jag behöver ett riktvärde.)
Den har två Selbix-chuckar, två anhåll, en hålskiva och en hylsa. Se bilder - det är en ärrad kämpe.
Nån har tagit din bild och sålt till mig fick ingen svarv fy fan vilka idioter har ju namn på domL Lambr1 skrev:[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Jag har en enbent skålsvarv från Ejca som jag funderar på att sälja då det dykt upp en kostnad i en av mina andra hobbies. Ungefär hur gammal tror ni att den är? Vad brukar dessa annonseras för? (Jag är helt med på att en begagnad pryl endast kan värderas till det som en person är beredd att betala vid ett givet tillfälle men jag behöver ett riktvärde.)
Så jävla surt. Polisanmäl alltid. Till slut åker de dit och kan man då gå bakåt och hitta fler bedrägerier blir det bättre straff.S Straxe skrev:
Jag ska se om jag kan göra en varning i det första inlägget också. Jag sålde svarven några år efter trådstarten.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Stämborr ejca köpes
Hustillverkare -
Hur många procent två mäklares värderingar på F. hus skiljer sig åt?
Fritidshus -
Köpa mark till fastighet: Råd om värdering.
Köpa & Sälja hus -
Hur lång tid är normalt för värdering av lantbruksfastighet?
Juridik -
Utvärdering av Offererade Luft/vatten värmepumpar
Värmepumpar