Söker handtag till köksskåp. Tycker att IKEAS svarta handtag "Svep" är väldigt snygga men lite för stora. Var hittar jag sådana fast mindre?

Vet inte om man får lägga in bild från IKEA här, jag testar:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20177210/

Kan någon även tipsa om bra sajter med kökshandtag utomlands? Tycker att jag har bra koll på de svenska men har inte lyckats hitta nåt som blir godkänt av maken.... :confused:

Har du kollat Beslag design?

Ja, de har ganska snygga. Men inte helt svarta i den modellen. Men tack för tipset!

Lite OT kanske, har ingen aning om handtagen men;

Inte undra på att det är långa köer på sjukhusets akutmottagningar om saker som kökshandtagsletande klassas som akut... :)

I min värld är det akut om ett rör sprungit läck å de rinner vatten över hela huset, eller om taket har rasat in... Inte att kökshandtagen inte riktigt passar i färg och form...

+1 på det. :)

Paul-Staffanstorp
Haha... Kan bara instämma och tacka för dagens skratt Mikael... :)

Okej, kanske borde ha förklarat bakgrunden då. Det är fyra år sedan vi fick hem köket. Och maken har inte kunnat bestämma sig för vilka handtag vi ska ha än. FYRA ÅR. Hoppas ni förstår att jag säger följande mening med lika delar humor och allvar: Med tanke på min psykiska hälsa kändes handtagsfrågan AKUT.

Har för övrigt hittat handtag som vi ska prova nu. Men tack för alla hjälpsamma svar......

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.