jag beställde förra veckan leveransdeklarationer hos 4 husföretag.
värsåsvillan,vårgårdahus,eksjöhus samt hjältevadshus.
dom 3 första kom omgående,men h-h har inte kommit ännu efter flera dagars väntan.
det går inte finna den på deras hemsida heller,men tillval och hur nöjda deras kunder är finns hur mycket som helst av.
så frågan är ??mörkar dom denna handling ??
jag beställde dom för leverans via e-post.

nä, så är det inte. Iaf inte när jag frågade. Fast jag fick deras lervansdeklartion av deras säljare som kom på hembesök. Han hade med sig en massa papper och kataloger. Deras huskatalog fick jag däremot hemskickad =)

Fast detta var iofs i september 2009

Beror nog på säljaren, jag har fått den både på mail och i pappersform.

//Sleipner

Det vore vansinnigt att inte dela med sig av denna. Hur skall man annars som kund veta vad man får för pengarna? Vi lade in denna som en bilaga i vårt avtal eftersom det är en del av överrenskommelsen - och skall därmed finnas i kontraktet.

Jag vill köpa en bil - vilken utustning medföljer? Det säger vi inte! Det är hemligt :)

jag har nu stött på 3 ggr på mail,1 till hk 2 till 2 olika säljkontor.
men efter snart 2 veckor ingenting.
men vad som finns som tillval och att det finns nöjda kunder det kan man läsa om på hemsidan.
ingen leveransdeklaration där inte.

Kanske dom gör om sin nya grund...

har nu skickat till 2 andra sälj kontor,fortfarande lika tyst.
himla märkligt

Kan ju faktiskt vara så enkelt att dom gör en ny lev.deklaration. Dom har ju en ny grund dom kanske ändrar något på eller ny lev.dekl i samband med de nya energikraven....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.