Hej! Vi flyttade i in vårt hus för två år sedan och i ett hörn av trädgården, vid huset, har dessa skott börjat hitta upp. De kom redan första sommaren vi bodde här men där och då reflekterade jag inte över att det eventuellt kan vara parkslide. Nu känner jag mig extremt nojig. Jag har dragit upp dem efterhand de dykt upp då jag som sagt inte alls misstänkt parkslide, de sitter väldigt hårt mellan plattorna. Någon parkslide-kunnig som kan ge råd? Är detta parkslide?
Stort tack på förhand.
Stort tack på förhand.
Nej, det är det inte.
D Daniel 109 skrev:
Ett tips: ladda ner appen Lens, den identifierar det mesta!J Josga skrev:Hej! Vi flyttade i in vårt hus för två år sedan och i ett hörn av trädgården, vid huset, har dessa skott börjat hitta upp. De kom redan första sommaren vi bodde här men där och då reflekterade jag inte över att det eventuellt kan vara parkslide. Nu känner jag mig extremt nojig. Jag har dragit upp dem efterhand de dykt upp då jag som sagt inte alls misstänkt parkslide, de sitter väldigt hårt mellan plattorna. Någon parkslide-kunnig som kan ge råd? Är detta parkslide?
Stort tack på förhand.
Jag lånar tråden. Lyckligtvis inte min tomt, men i närområdet. Vänligen se de 4 bifogade bilderna. Vågar någon med säkerhet bekräfta eller avfärda om detta är parkslide?
Ja, det är det.
Liknande trådar
-
Vad skulle ni gjort om ni såg detta ? [Parkslide]
Trädgård allmänt -
Är detta parkslide (alternativt Jätteslide)?
Trädgård allmänt -
Någon aning vad detta är för växt? Parkslide eller annat invasivt?
Häckar, Buskar & Träd -
Är detta parkslide? Dålig bild
Trädgård allmänt -
Är detta parkslide?
Trädgård allmänt