C Chandler92 #1 Medlem · 2 inlägg 18 jan 18:22 Chandler92 Medlem 2 inlägg 18 jan 18:22 #1 Är detta var jag kan fylla på vatten i bergvärmepumpen, dvs till höger vid de blå korkarna brevid vad jag antar är expansionskärlet på den kalla sidan av systemet? Är rätt säker men skulle vilja bekräfta med nån kunnig. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bergvärmepump #påfyllning #vatten
Är detta var jag kan fylla på vatten i bergvärmepumpen, dvs till höger vid de blå korkarna brevid vad jag antar är expansionskärlet på den kalla sidan av systemet? Är rätt säker men skulle vilja bekräfta med nån kunnig.
O #2 Medlem · 2 361 inlägg 19 jan 15:02 O Medlem 2 361 inlägg 19 jan 15:02 #2 C Chandler92 skrev: Är detta var Exakt var menar du? Komplettera gärna med en pil. Fram till dess är grundtipset: SVAR: JA Det brukar bara finnas ett ställe för att fylla på. Så hittar man ett lär det räcka.
C Chandler92 skrev: Är detta var Exakt var menar du? Komplettera gärna med en pil. Fram till dess är grundtipset: SVAR: JA Det brukar bara finnas ett ställe för att fylla på. Så hittar man ett lär det räcka.