Hej
Jag har fått en bänkskiva i marmor levererad till mig som enligt mig inte ser ok ut. Jag påpekade detta när de leverade skivan och de sa att det är så skivan ser ut och att de sprickor som syns skapats innan de högg ut skivan från berget. Jag tror inte en sekund på detta då det är mest runt ho och håll för hällen där de sågat. Jag har en skiva som de inte sågat i alls och där finns inga liknande sprickor.
Vad tror ni? Hittar inget om detta när jag söker på nätet.
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Jag har fått en bänkskiva i marmor levererad till mig som enligt mig inte ser ok ut. Jag påpekade detta när de leverade skivan och de sa att det är så skivan ser ut och att de sprickor som syns skapats innan de högg ut skivan från berget. Jag tror inte en sekund på detta då det är mest runt ho och håll för hällen där de sågat. Jag har en skiva som de inte sågat i alls och där finns inga liknande sprickor.
Vad tror ni? Hittar inget om detta när jag söker på nätet.
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Håller med, ser inte trevligt ut. Rent ut sagt för djävligt
Vad orsaken är förstår jag dock inte.
Fick överta några gamla marmorskivor en gång, före detta mejeridisk, då vi köpte en gammal affär, och de hade inga sådana fula ränder.
Men det kanske finns sådan marmor, vad vet jag?
Vad orsaken är förstår jag dock inte.
Fick överta några gamla marmorskivor en gång, före detta mejeridisk, då vi köpte en gammal affär, och de hade inga sådana fula ränder.
Men det kanske finns sådan marmor, vad vet jag?
Liknande trådar
-
Är det ok med plast bakom vindspärr?
Byggmaterial & Byggteknik -
Är det säkert att ansluta en bänkdiskmaskin till denna typ av Mora köksblandare?
Kök -
Är det lagligt för ett företag att skicka sms om besök?
Frågor om juridik och fastighetsrätt -
Det droppar vatten från köksfläkten. Kallrasskydd behövs visst - men hur högt ska jag sätta det?
Ventilation -
Är det okej med ett eluttag precis vid vattenlåset?
El