Medlem
· 2 inlägg
Besiktningsmannen säger att vi inte kan veta om manschetten sitter rätt i brunnen eller om den alls finns eftersom den inte sticker ut, stämmer det? Jag läser dock att den inte ska synas.
Jag undrar även om klänningen är monterad upp och ner, kan det bli fel om fjädern syns uppåt?
Jag undrar även om klänningen är monterad upp och ner, kan det bli fel om fjädern syns uppåt?
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
-
Medlem
· 2 inlägg
Tack för svar, ja det ante mig. Frågan är nu om ett försök att vända på den skulle nypa fast och skada manschetten? och vad säger försäkringsbolaget?
Jag ser att ringen är fasad och är det då risk för vattenskada om vi låter den vara?
Hur ska jag ta diskussionen med entreprenören som gjort det?
Tacksam för svar
Agneta
Jag ser att ringen är fasad och är det då risk för vattenskada om vi låter den vara?
Hur ska jag ta diskussionen med entreprenören som gjort det?
Tacksam för svar
Agneta

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 35 618 inlägg