Byggahus.se

älvsbyhus sleipner

1. 6
    Medlem Nivå 1
    Vi har länge varit inne på ett torgrim hus men har nu fått upp ögonen för sleipner! men kruxet är köket...gillar inte alls älvsbyhus kök.
    Klart är att vi väljer standard köket för att sedan riva ut det direkt och sätter in ett ikea kök men hur ska vi få plats med en köks ö som vi så gärna vill ha?
    Är det någon som har ändrat sina kök å har tips att dela med sig av eller ännu hellre bilder att visa!

2. B
    Medlem Nivå 10

Re: älvsbyhus sleipner

Hej igen ;)

Vi har ett "Sleipner" som vi förändrat köket lite på, iof. är planlösningen densamma då det inte var aktuellt för oss att riva ut alltsammans, vi har också lagt till en liten "köksö/arbetsbänk" som vi låtit en snickare bygga.
    Vill du kan jag maila några bilder på vårt kök.

//Christina.

3. P
    Medlem Nivå 4
  4. N
    Medlem Nivå 1

Jag vill gärna se bilder!

Regards
    Rogga

5. J
    Medlem Nivå 1
  6. K
    Medlem Nivå 1

Funderar just på det här med köksö i ett sleipner, vore toppen med bilder.
    krister.sall@korsnas.se

Tack på förhand!

7. T
    Medlem Nivå 5

hejsan
    skulle gärna vilja se några bilder!
    t.d@spray.se

8. P
    Medlem Nivå 4

du skickade aldrig bilder på köksön!

9. T
    Medlem Nivå 1

Hej. Jag och min käraste har också köpt ett Sleipner som kommer till Jul är mycket intreserad av bilder av alla de slag på Sleipner hus. skicka till thomas@traktoromaskinservice.com är ni snälla
    MVH Thomas :)

10. M
    Medlem Nivå 3

Kan du inte ladda upp dem här så vi alla kan se dem?
    Micke

11. M
    Medlem Nivå 1

Hej!

Vi har beställt ett Sleipner, men jag tycker att köket är helt okej.
    Vi har valt de vita spårade luckorna, men vi tänkte byta handtagen och bänkskivorna, de är i bok, och eftersom att vi ska ha ekparkett i hela huset kändes det inte så fint att blanda.
    Om man inte är nöjd med luckorna finns det ju företag som tillverkar luckor efter stommarna i ens befintliga kök, IKEA har ju sina standardmått. Har hört att det går att använda deras luckor, men om man vill ha det exakt vet jag att tex Härjedalskök måttanpassar till ens stommar.

/Marisen