Rubriken kanske säger allt, men jag har fått en stihltvätt som ersättare till en frostskador Kärcher. Till den gamla har jag lite tillbehör som nu inte alls passar förstås och behöver tips om en adapter så jag kan fortsätta njuta av terasstvätten och annat. Någon som har koll här?

Mvh. B

Bruiser Bruiser skrev:
Rubriken kanske säger allt, men jag har fått en stihltvätt som ersättare till en frostskador Kärcher. Till den gamla har jag lite tillbehör som nu inte alls passar förstås och behöver tips om en adapter så jag kan fortsätta njuta av terasstvätten och annat. Någon som har koll här?

Mvh. B
Hittade. Säkert någon mer som behöver...

• Svart Nilfisk AL-KA adapter i förgrunden med dess förpackning, på en butiksdisken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bruiser Bruiser skrev:
Hittade. Säkert någon mer som behöver...
Vilken Stihltvätt är det du har ?
Har Liknande situation
Ny Tvätt: Stihl RE129 Plus
Gammal Tvätt: Kärcher K6 med mkt gamla bra å dyra tvättgrejer till som ma ju vill använda till nya tvätten åxå :-D
.. har dålig koll på vad alla anslutningar heter så adapter mellan snabbkoppling Stihl å snabbkoppling Kärcher vore det optimala eller göra an adapterslang eller liknande

Redigerat:
RE- 130 heter den, oklart om det är en plus, men det spelar mindre roll.
Är du osäker skulle jag lägga ett munstycke i fickan och åka in till någon handlare och bara testa, Jula/Biltema/Swedol

Bruiser Bruiser skrev:
RE- 130 heter den, oklart om det är en plus, men det spelar mindre roll.
Är du osäker skulle jag lägga ett munstycke i fickan och åka in till någon handlare och bara testa, Jula/Biltema/Swedol

Tack .. Ja men då e det nog rätt sannolikt att det funkar även för min.
Liten bajonett till Stor bajonett är enklaste lösningen så den får det bli..

Så länge som jag krånglade innan jag hittade rätt vägrar jag garantera något, men Japp. Borde funka

Bruiser Bruiser skrev:
Så länge som jag krånglade innan jag hittade rätt vägrar jag garantera något, men Japp. Borde funka
Fungerade utmärkt .. enkel men bra lösning

• Gilla
Bruiser
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.